افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

درخواست ایرلاین برای سفر یک میلیون نفری اربعین ارز شرکت هواپیمایی ارائه شد.

  • کد خبر : 326689
درخواست ایرلاین برای سفر یک میلیون نفری اربعین ارز شرکت هواپیمایی ارائه شد.

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمد محمدی بخش در جلسه هماهنگی پرواز اربعین با اشاره به اینکه به صورت موردی، پروازهای محدود به نجف از فرودگاه مهرآباد از طریق شرکت هواپیمایی آتا انجام می شود. راه اندازی کرده ایم، گفت: درخواست های هوایی برای سفرهای اربعین بیش از یک میلیون نفر است اما […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمد محمدی بخش در جلسه هماهنگی پرواز اربعین با اشاره به اینکه به صورت موردی، پروازهای محدود به نجف از فرودگاه مهرآباد از طریق شرکت هواپیمایی آتا انجام می شود. راه اندازی کرده ایم، گفت: درخواست های هوایی برای سفرهای اربعین بیش از یک میلیون نفر است اما در این مدت 500 هزار پرواز خروجی و 500 هزار پرواز رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

پروازهای گاه به گاه و محدود به نجف از فرودگاه مهرآباد از طریق هواپیمایی آتا راه اندازی تبدیل شود

وی با اشاره به اینکه 60 درصد از ظرفیت پروازهای اربعین تحویل داده شده و 30 درصد مابقی تا شنبه هفته آینده تحویل داده می شود، ادامه داد: پروازهای اربعین از 26 فرودگاه کشور انجام می شود که در نظر داریم با افزودن این تعداد به 28 فرودگاه برسیم دو فرودگاه دیگر ضمن اینکه در یکی دو روز اخیر سرعت توزیع بلیت افزایش خواهد یافت.

محمدی بخش با بیان اینکه به تخلفات و شکایات رسیدگی می شود، تصریح کرد: اگر سایت یا آژانس مسافرتی تخلفی انجام دهد و اقدام به گران فروشی بلیت اربعین کند باید حذف شود و شرکت ها با آن همکاری نکنند و در نهایت جریمه خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مردم زمان سفر خود را هوشمندانه مدیریت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین ارز ایرلاین ها تا پایان امروز انجام می شود، یادآور شد: رایزنی هایی انجام شده و مشکلی در خصوص تامین ارز شرکت های هواپیمایی نداریم.

بلیط پرواز اربعین برای بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور در سایت موجود نیست و ظرفیت تکمیل است.

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که بلیت پروازهای اربعین برای بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور در سایت موجود نیست و ظرفیت تکمیل شده و مسافران باید از کجا بلیت تهیه کنند، گفت: عرضه و تقاضا برابر نیست. از هر چهار نفر یک نفر می تواند بلیط تهیه کند و ظرفیت محدود است. اما با توجه به این شرایط عرضه به سایت ها همچنان انجام می شود.

وی در پایان گفت: از 24 مرداد تا 18 شهریور ماه قیمت پروازهای نجف از تهران 10 میلیون تومان و از استان های شرقی 12 میلیون تومان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.