افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

درخواست الاهلی برای تعویق یک روزه دیدار با پرسپولیس – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 355479
درخواست الاهلی برای تعویق یک روزه دیدار با پرسپولیس – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

مسئولان باشگاه الاهلی عربستان درخواستی مبنی بر تعویق بازی با پرسپولیس ارائه کردند. روزنامه «الریاضیه» درباره شرایط باشگاه الاهلی عربستان برای انتخاب ورزشگاه برای دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس ایران نوشت: باشگاه الاهلی دو درخواست از مسئولان آسیایی داشت. کنفدراسیون فوتبال (AFC) یا بازی با پرسپولیس را یک روز به تعویق بیندازید یا […]

مسئولان باشگاه الاهلی عربستان درخواستی مبنی بر تعویق بازی با پرسپولیس ارائه کردند.

روزنامه «الریاضیه» درباره شرایط باشگاه الاهلی عربستان برای انتخاب ورزشگاه برای دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس ایران نوشت: باشگاه الاهلی دو درخواست از مسئولان آسیایی داشت. کنفدراسیون فوتبال (AFC) یا بازی با پرسپولیس را یک روز به تعویق بیندازید یا اجازه دهید الاهلی در ورزشگاه عبدالله فیصل بازی کند.

منابع رسانه ای تایید کردند که تصمیم گیرندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی الاهلی و پرسپولیس را در همان تاریخ و در ورزشگاه 25 هزار نفری امیر عبدالله فیصل برگزار خواهند کرد.

مسئولان الاهلی در ارائه ورزشگاه اشتباه کرده اند و فقط ورزشگاه «ملک عبدالله 60 هزار» را به عنوان مقر خود معرفی کرده اند. اگرچه در آیین‌نامه مسابقات باشگاه‌های آسیا آمده است که ورزشگاه یک بازی آسیایی تا 48 ساعت قبل از بازی نباید میزبان بازی دیگری باشد، اما الاتحاد و الوحده در 25 شهریور (یک روز قبل از بازی الواحده) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اهلی و پرسپولیس) در ورزشگاه ملک عبدالله هم می روند.

باشگاه الاتحاد 35 هزار بلیت به ورزشگاه ملک عبدالله برای دیدار مقابل الوحده فروخته است و به نظر می رسد به تعویق افتادن این دیدار بستگی به نظر لوران بلان، سرمربی اتحاد داشته باشد.

طبق تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا، الاهلی در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا 5 شهریور میزبان پرسپولیس است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه ملک عبدالله را به عنوان ورزشگاه این دیدار در برنامه خود قرار داده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)