افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

درخواست استقلال از هواداران؛ با حفظ آرامش، به ما کمک کن یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم!

  • کد خبر : 390284
درخواست استقلال از هواداران؛ با حفظ آرامش، به ما کمک کن یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم!

آفتاب نیوز: فهیم به اطلاع هواداران خانواده بزرگ استقلال می رساند، علیرغم انتشار اخبار متعدد در مورد روند انتخاب سرمربی جدید استقلال، ذکر نکاتی برای اطلاع افکار عمومی به خصوص استقلالی ها و رسانه ها بسیار ضروری است. 1- برخلاف شایعاتی که در برخی کانال ها و رسانه ها مبنی بر معرفی گزینه سرمربی استقلال […]

آفتاب نیوز:

فهیم به اطلاع هواداران خانواده بزرگ استقلال می رساند، علیرغم انتشار اخبار متعدد در مورد روند انتخاب سرمربی جدید استقلال، ذکر نکاتی برای اطلاع افکار عمومی به خصوص استقلالی ها و رسانه ها بسیار ضروری است.

1- برخلاف شایعاتی که در برخی کانال ها و رسانه ها مبنی بر معرفی گزینه سرمربی استقلال توسط آقای احمد شهریاری رئیس هیات مدیره منتشر شده است، این خبر تکذیب می شود.

روند معرفی گزینه های سرمربی استقلال به هیات مدیره توسط نمایندگان مورد تایید فیفا انجام می شود و پس از بررسی سوابق افراد در جلسه هیات مدیره، سرمربی جدید استقلال انتخاب می شود.

2- برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ملیت سرمربی جدید استقلال، به صراحت اعلام شده که هیچ یک از اسامی منتشر شده در لیست گزینه های باشگاه استقلال وجود ندارد.

3- این اطمینان را به هواداران محترم و فهیم باشگاه می دهیم که هیئت مدیره استقلال به قول خود به هواداران عمل کرده و با بررسی گزینه های خارجی معرفی شده از سوی عوامل مورد تایید فیفا، به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود بوده و به شرطی که نتیجه به پایان برسد. مذاکرات و در صورت بی نتیجه بودن تحقیقات، هیچ خبری مبنی بر انتخاب تکنسین خارجی منتشر نخواهد شد.

4- حفظ آرامش در لحظه کنونی بهترین کمک در انتخاب مربی بزرگ خارجی برای تیم فوتبال استقلال است. بر این اساس از هواداران عزیز صرف نظر از شایعات خواهشمندیم هیئت مدیره را در تصمیم گیری منطقی و به دور از جو سازی و سود کمک کنند تا هر چه زودتر از این مرحله عبور کنیم تا بار دیگر شاهد موفقیت استقلال در بازی های ملی باشیم. و آسیایی ها. مطمئنا خدمتگزاران شما در هیات مدیره با درک شرایط و دغدغه های هواداران، با وسواس به دنبال انتخابی مشخص و موفق برای تیم بزرگسالان استقلال خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.