افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

درخواست آتش بس فوری از سوی ایتالیا و برخی کشورهای لبنانی

  • کد خبر : 374283
درخواست آتش بس فوری از سوی ایتالیا و برخی کشورهای لبنانی

۰۳ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۹:۵۴:۳۹ در دیدار با عراقچی مطرح شد. وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به درخواست ایتالیا و برخی دیگر از کشورها برای آتش بس فوری در لبنان گفت: این وظیفه حامیان رژیم صهیونیستی است که آن رژیم را مجبور به توقف حملات وحشیانه خود کنند. به گزارش ایلنا، آنتونیو […]


۰۳ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۹:۵۴:۳۹

در دیدار با عراقچی مطرح شد.




وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به درخواست ایتالیا و برخی دیگر از کشورها برای آتش بس فوری در لبنان گفت: این وظیفه حامیان رژیم صهیونیستی است که آن رژیم را مجبور به توقف حملات وحشیانه خود کنند.

به گزارش ایلنا، آنتونیو تاجانی وزیر امور خارجه ایتالیا در حاشیه هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سید عباس عراقچی حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و هشدار داد که منطقه در آستانه یک جنگ گسترده است و اگر آمریکا و دیگر دوستان رژیم صهیونیستی جلوی حملات این رژیم را نگیرند، باید مسئولیت عواقب آن را بپذیرند. .

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به درخواست ایتالیا و برخی دیگر از کشورها برای آتش بس فوری در لبنان، گفت: این وظیفه حامیان رژیم صهیونیستی است که این رژیم را مجبور به توقف حملات وحشیانه خود کنند که نتیجه آن بوده است. به شهادت صدها نفر از جمله ده ها کودک به زور.

عراقچی با تاکید بر استیصال و ناتوانی رژیم صهیونیستی در دستیابی به هر یک از اهداف خود در غزه، با وجود گذشت حدود یک سال از کشتار وحشیانه، گفت: نباید اجازه داد که این رژیم برای نجات خود از استیصال آتش جنگ را به کل منطقه گسترش دهد.

وزیر امور خارجه ایتالیا در این دیدار با اشاره به وخامت اوضاع در جنوب لبنان، بر لزوم تلاش دیپلماتیک برای جلوگیری از جنگ و برقراری آتش بس تاکید کرد.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.