افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

درخشش طارمی و استراتژی موفق اینزاگی/ ستاره تیم یک ایرانی بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 382702
درخشش طارمی و استراتژی موفق اینزاگی/ ستاره تیم یک ایرانی بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر در شب پیروزی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست در 3 گل از 4 گل تیمش شرکت کند و 2 پاس گل و یک گل به ثمر رساند. نام او او در این مسابقه رکورد زد و جایزه بهترین […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر در شب پیروزی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست در 3 گل از 4 گل تیمش شرکت کند و 2 پاس گل و یک گل به ثمر رساند. نام او او در این مسابقه رکورد زد و جایزه بهترین بازیکن زمین را از یوفا (انجمن فوتبال اروپا) دریافت کرد.

روزنامه گاتزتادلو اسپورت درباره این دیدار نوشت: اینتر اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با احساسی آرام در شبی بارانی دریافت کرد. ضربه استثنایی «کلهان اوغلو» مانند ضربه ای بود که توپ را به گوشه دروازه ستاره سرخ فرستاد و دیداری غیرقابل انکار را آغاز کرد.

نراتزوری 4-0 صرب ها را شکست داد. حرکت تکنیکی چالهان اوغلو و همچنین دو پاس گل طارمی، مهاجم ایرانی که نقش کلیدی در مدیریت بازی داشت، شایسته تقدیر است. چالهان اوغلو با یادآوری روزهای باشکوه گذشته خود در زدن ضربات ایستگاهی از راه دور، توپ را این بار از فاصله کمتری به گوشه دروازه فرستاد و اینتر را پیش انداخت. این پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 4 امتیاز به اینتر داد.

این تغییرات تیمی جواب داد

این مربی با هفت تغییر بازیکنان جدیدی را به میدان فرستاد. طارمی و آرناوتوویچ به عنوان زوج هجومی جدید بازی کردند و دامفریس و کارلوس آگوستو نیز به این تیم پیوستند. نتیجه نشان داد که اینزاگی تصمیم درستی گرفته است. اینتر عملکرد متوسطی داشت و تنها چند اشتباه کوچک مانند از دست دادن توپ توسط زیلینسکی و چالهان اوغلو، فرصت شوتزنی را به صرب ها داد. بقیه مسابقات با وجود باران شدید به خوبی پیش رفت.

نمایش درخشان طارمی

رمز موفقیت اینتر حمله بود. نراتزوری از ابتدا از جناحین پرس می کردند. پاوارد، نوعی وینگر اضافه شده، در کنار زیلینسکی صف آرایی کرد و طارمی و آرناتوویچ چندین بار به دروازه ستاره سرخ نزدیک شدند. بهترین بازیکن ستاره سرخ آندره آ ماکسیموویچ بود که به تازگی از تیم جوانان به تیم بزرگسالان پیوسته است. اما ستاره اصلی این دیدار طارمی بود. او دو پاس مهم داد. یکی برای آرناتوویچ در دقیقه 59 و دیگری برای لائوتارو در دقیقه 71. طارمی با پرسینگ قدرتمند خود توپ را از درکوشیچ گرفت و در مسیر رسیدن به دروازه لائوتارو را تغذیه کرد و لائوتارو با یک ضربه ساده به گل رسید. حدود 10 دقیقه بعد، لائوتارو با اعلام پنالتی به سود طارمی جواب مثبت داد. طارمی که از 65 پنالتی که زده تنها 9 پنالتی را از دست داده است، به راحتی گل چهارم اینتر را به ثمر رساند. اینتر با این پیروزی 4-0 به دومین پیروزی مشابه خود در این فصل پس از پیروزی مقابل آتالانتا دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.