افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

درخشش دو بازیکنی که «دیده نشدند» / ادامه روزهای «ناخوش» اروپایی ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 225408
درخشش دو بازیکنی که «دیده نشدند» / ادامه روزهای «ناخوش» اروپایی ها – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته گذشته نمایش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند. صادق محرمی، سیدمجد حسینی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به دلیل مصدومیت هنوز آماده حضور در کنار تیم های خود نیستند و سامان مقدس همچنین فرصت بازی برای برنتفورد او موفق نشد اما مهدی قائدی که در […]

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته گذشته نمایش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند. صادق محرمی، سیدمجد حسینی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به دلیل مصدومیت هنوز آماده حضور در کنار تیم های خود نیستند و سامان مقدس همچنین فرصت بازی برای برنتفورد او موفق نشد

اما مهدی قائدی که در تیم اتحاد کابین حضور دارد و احمد نورالله که در الوحده امارات بازی می کند مانند هفته های اخیر روند درخشان خود را حفظ کرده است.

درگیری حاج صفی و انصاری فرد در یونان

در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم سوپرلیگ یونان تیم فوتبال “آککه احسان حاج صفی را برای دومین بازی متوالی مقابل یاران کریم انصاری فرد در این تیم داشت. آرس آن را قرار داد. در دقیقه 43 پاس کریم انصاری فرد با ضربه سر به پایان رسید. جیانینا fatfatzidis در موقعیت یک به یک باشید و از در عبور کنید ممنوعیت گل تساوی را بزن

کریم انصاری فرد در ابتدای نیمه دوم زمین را ترک کرد. اما احسان حاج صفی تا آخر آک این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

میلاد محمدی

در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ تیم فوتبال ترکیه “آدانا” هاگ” میزبان “Karagomrockاین دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آدانا به پایان رسید. هاگ نهایی شد. میلاد محمدی بازیکن تیم ایران از آدانا هاگ در این دیدار او از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. محمدی در دقیقه 73 کارت زرد گرفت.

احمد نورالله

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم فوتبال الوحده میزبان الجزیره بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود الوحده به پایان رسید. احمد نورالهی، لژیونر ایرانی الوحده از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. او که در هفته های اخیر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود، موفق شد در این دیدار اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

تیم فوتبال الوحده نیز در دور برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف جام بانک اسلامی ابوظبی رفت. الوصل، رهبران لیگ برتر امارات که در بازی برگشت با نتیجه 2-1 شکست خورده بودند. اما الوحده در این دیدار با گل و پاس گل مهاجم ایرانی خود در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. الوصل آنها را با هم شکست دهید تا به مسابقه نهایی برسید.

درخشش دو بازیکنی که نبودند

مهدی قیدی

تیم فوتبال اتحاد باشگاه در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام بانک های اسلامی به مصاف العین رفتند. الاتحاد که تا آه در گذشته فرهاد مجیدی رهبری آن را بر عهده داشت. اما پس از اخراج مجیدی، الاتحاد موفق شد با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که العین در ضربات پنالتی پیروز شد و به دیدار پایانی رسید.

مهدی قائدی او در این دیدار در ترکیب تیم آنها حضور داشت و نقش موثری در دروازه الاتحاد داشت.

علی کریمی

در هفته 28 لیگ برتر ترکیه تیم های فوتبال کوچک هاگ و قیصری هاگ آنها به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید. کوچک هاگ نهایی شد. علی کریمی لژیونر ایرانی قیصری او در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش بود و در دقیقه 69 تعویض شد.

علی علیپور

یاران علی علیپور در تیم ژیل وینسنت در هفته بیست و چهار AVO لیگ پرتغال در خانه خانه نوشیدند با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل وینسنت او در یازده نفر ابتدایی نبود و از دقیقه 64 وارد زمین شد اما در حضور 26 دقیقه ای خود نتوانست کلید گلزنی تیمش باشد.

درخشش دو بازیکنی که نبودند

سردار آزمون

تیم فوتبال رم در اولین مرحله از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه المپیک میزبان برای شما اتفاقاً سردار آزمون در این دیدار در ترکیب رم حضور داشت اما در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت. رم در این دیدار موفق شد میهمان خود را با نتیجه 4 بر صفر اخراج کند. تست در دقیقه 88 بالوتلی او آن را گرفت و 2 دقیقه دیگر به بازی باقی مانده بود.

علی قلی زاده

در هفته بیست و سوم لیگ استراکلاس تیم فوتبال لهستان جی پوزنان با حضور علی قلی زاده در فهرست و ترکیب اصلی به تساوی رسید راکف دسته بندی ششم قرار گرفت و با نتیجه 4-0 شکست خورد. علی قلی زاده خارج از کشور ایرانی جی پوزنان امشب طبق معمول هفتمین بازی خود در این فصل در لیگ لهستان را بدون گلزنی و پاس گل انجام داد و 81 دقیقه با تیم خود به میدان رفت.

الهیار صیادمنش

یاوران ماهیگیر که یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست در 4 هفته اخیر در لیگ بلژیک در بازی مقابل اضافه کرد. شارلوا آنها نتوانستند پس از شکست بازی گذشته خود را جبران کنند و در خانه شکست خوردند. اللهیار ماهیگیر هر دو پس از پیوستن از سالن شهر به شستشو در نقل و انتقالات زمستانی یک بار به عنوان بازیکن تعویضی و 3 بار به عنوان بازیکن اصلی حضور داشت. شارلوا او از دقیقه 73 وارد زمین شد اما نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

درخشش دو بازیکنی که نبودند

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی پس از انتقال به جوانان او به الاهلی امارات پیوست و در اولین بازی این تیم مقابل عجمان 11 دقیقه به میدان رفت. اما در جلسه جوان مساوی با اتاقهای پذیرایی او از ابتدا در تیم بود و کامل بازی کرد. هافبک تیم ملی ایران که خبرسازی را از گفتن دانمارک به جوانان در هفته پانزدهم لیگ برتر امارات، الاهلی برای اولین بار در میان یازدهم ابتدایی و در خط میانی قرار گرفت تا به پیروزی سه بر صفر تیمش دست یابد. اتاقهای پذیرایی او عملکرد موثری داشت.

سعید مهری

تیم فوتبال در دور دوم مرحله قهرمانی لیگ برتر قبرس آپوئل در ورزشگاه میزبان پافوس و در نهایت موفق شد با یک گل از سد حریف بگذرد. سعید مهری لژیونر این تیم آپوئل در این دیدار او بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.