افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

درخشش تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی در لیگ استانی – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 147830
درخشش تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی در لیگ استانی – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

سرپرست تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ اصلی والیبال مردان استان اردبیل در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود. جهان خمتی بیان کرد: تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی با هدایت محمد اسداللهی مربی بین المللی و حسن محمدی، متخصص و دانشجوی دکتری تربیت بدنی، توانست در […]

سرپرست تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ اصلی والیبال مردان استان اردبیل در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود.

جهان خمتی بیان کرد: تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی با هدایت محمد اسداللهی مربی بین المللی و حسن محمدی، متخصص و دانشجوی دکتری تربیت بدنی، توانست در دیدار روز گذشته تیم سردار را شکست دهد. مشگین شهر یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه کسب کنید.

وی گفت: تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی در گروه یک رقابت ها با تیم های دهیاری همگروه است. گوگتاپا بیل سوارهیئت والیبال پارس آباد، سردار مشگین شهر و باشگاه مقاومت اردبیل نیز در همین گروه قرار دارد.

سرپرست تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی افزود: تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند، در اولین دیدار توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. بازی سوار بیل زدن جلو رفت.

خامتی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: هفته گذشته تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی این لیگ توانست در خانه حریف خود تیم والیبال پارس آباد را شکست دهد و 2 امتیاز این بازی را به دست آورد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر والیبال اردبیل با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود و تلاش می کنیم به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کنیم.

خمتی گفت: در بازی سوم دیروز در مجموعه ورزشی الزهرا مشگین شهر به مصاف تیم سردار مشگین شهر رفتیم که ست اول این دیدار با برتری دانشگاه محقق اردبیلی به پایان رسید.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این دیدار تیم مشگین شهر برنده ست دوم شد اما در ست سوم دانشگاه محقق اردبیلی با تغییرات متعددی در ترکیب وارد زمین شد تا بازی را به سود خود به پایان برساند.

خامتی تصریح کرد: پیروزی در این دیدار را مدیون هوش مربی خود هستیم که در ست چهارم توانستیم با نتیجه 27 بر 25 از سد حریف خود عبور کنیم.

سرپرست تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی هم اکنون صدرنشین گروه اول است و با هشت امتیاز منتظر آخرین دیدار هفته چهارم است تا میزبان تیم باشگاه مقاومت اردبیل برای والیبال اردبیل باشد. . شهرآورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.