افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

درخشان: چند تیم به سقف بودجه نرسیده اند/ پرسپولیس مهاجمی با کیفیت خارجی می خواهد

  • کد خبر : 30901

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: حضور پررنگ چند تیم در بازار نقل و انتقالات نشان می دهد که این تیم ها سقف قرارداد را رعایت نکرده و بازیکنان گران قیمتی را به خدمت گرفتند. حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به وضعیت سرخ پوشان تهران تاکید […]

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: حضور پررنگ چند تیم در بازار نقل و انتقالات نشان می دهد که این تیم ها سقف قرارداد را رعایت نکرده و بازیکنان گران قیمتی را به خدمت گرفتند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به وضعیت سرخ پوشان تهران تاکید کرد: سقف قرارداد و سقف بودجه در فوتبال ما رعایت نمی شود و امروز شاهد این هستیم که برخی از تیم ها هزینه های زیادی را صرف کرده اند. بازار نقل و انتقالات بازیکنان چند میلیاردی را جذب می کند.

وی ادامه داد: سقف قرارداد فقط دست و پای تیم های ویژه و دولتی را می بندد و تیم های خصوصی راهکارهای مختلفی برای برون رفت از این وضعیت دارند.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و جذب بازیکنان جدید گفت: پرسپولیس به یک مهاجم کامل و تمام شده نیاز دارد. مهاجمان خوب داخلی توسط تیم ها جذب شده اند و تنها راه این است که یحیی گل محمدی مهاجم خارجی را به خدمت بگیرد که بتواند تولیدات لازم را برای پرسپولیس در آسیا داشته باشد. فراموش نکنید که پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی عادت کرده است و امروز هواداران توقعات بسیار بیشتری دارند و می خواهند تیم محبوبشان در آسیا با اقتدار خود را نشان دهد و نتایج خوبی بگیرد.

درخشان گفت: پرسپولیس در جذب بازیکنان مورد نظر خود کار قابل قبولی انجام داده و بازیکنان مورد نیاز یحیی را به خدمت گرفته است اما در خط حمله تا زمانی که فرصت داریم باید اقدامات لازم انجام شود. پرسپولیس در آسیا کار بسیار سختی دارد زیرا تیم های عربی و آسیایی برای جذب بازیکنان برجسته هزینه زیادی کرده اند و اگر بخواهیم در فضایی برابر رقابت کنیم چاره ای جز رعایت این قانون و جذب بازیکنان کلیدی خود نداریم. .

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتبال ایران راه خروجی ندارد و بازیکن مستعدی در آن پیدا نشده است، گفت: باید به تیم های پایه و رده های سنی توجه کرد، امروز شاهد جابه جایی بازیکنان از تیمی به تیم دیگر هستیم. نیاز لیگ ورود بازیکنان جدید چرخه حضور بازیکنان را تغییر داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره لغو اردوی این تیم در خارج از کشور نیز بیان کرد: در کشور خودمان می توان شرایطی را فراهم کرد که تیم اردوهای خود را راه اندازی کند و شاید تنها تفاوت این باشد که در اردوی خارج از کشور، می توان بازی های تدارکاتی بهتری داشت و تیم در شرایط آرام تری برای حضور در لیگ آماده می شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)