افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

درخشان: پرسپولیس می تواند از رانش استقلال بهره ببرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 266047
درخشان: پرسپولیس می تواند از رانش استقلال بهره ببرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای رسیدن به هدفش باید روی سه دیدار باقی مانده تمرکز کند و به هر دیدار به چشم فینال نگاه کند. حمید درخشان در گفت و گو با برنا درباره خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: تلاش هایی که در این زمینه انجام شده قابل تقدیر است اما امیدوارم بهترین […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای رسیدن به هدفش باید روی سه دیدار باقی مانده تمرکز کند و به هر دیدار به چشم فینال نگاه کند.

حمید درخشان در گفت و گو با برنا درباره خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: تلاش هایی که در این زمینه انجام شده قابل تقدیر است اما امیدوارم بهترین نتیجه را بدهند و مسائل مربوط به این مهم باشد. حل شد. با رعایت اصول حل شود. مهم ترین موضوع در این بحث این است که مربیانی که پس از خصوصی سازی به این تیم اضافه می شوند باید مربیانی فوتبال باشند که مشکلات فوتبال را بشناسند و راه حل های مناسب برای حل آن را بدانند تا این دو تیم به جایگاه خوبی در آسیا دست یابند. .

وی با اشاره به وضعیت فنی پرسپولیس در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: بازی های باقی مانده برای پرسپولیس و استقلال سخت است و موضوعی که می تواند آنها را به موفقیت برساند این است که تمرکز لازم را داشته باشند. پرسپولیس برای رسیدن به هدف خود باید روی سه دیدار باقی مانده تمرکز کند و به هر دیدار به چشم فینال نگاه کند. اتفاقات فوتبال غیرقابل پیش بینی است و فکر می کنم استقلال در سه بازی خود امتیاز از دست می دهد و پرسپولیس می تواند از این موضوع به خوبی استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس به لزوم تجهیز ورزشگاه های ایران به سیستم VAR اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: داشتن این سیستم یکی از نیازهای اصلی فوتبال ایران است و می تواند به بسیاری از بحث ها و حدود پایان دهد و به نحوی عدالت را در حق مردم رعایت کند. .

درخشان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: ما نیازمند حضور بانوان در ورزشگاه های خود هستیم و باید شرایطی را برای این عزیزان فراهم کنیم تا کرامت آنها کاملا حفظ شود. باید به زن احترام گذاشت و اجازه ندهیم عده ای بی ریشه و بی هویت کرامت آنها را زیر سوال ببرند. برخورد اخیر طرفداران زن باعث شد من احساس شرمندگی کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)