افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

درخشان: پرسپولیس مقابل مس راضی به گل نمی شود/اسمر راه یحیی را ادامه داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 281128
درخشان: پرسپولیس مقابل مس راضی به گل نمی شود/اسمر راه یحیی را ادامه داد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون از همه نظر در بهترین شرایط قرار دارد و آماده قهرمانی است و امیدوارم شاهد بهترین و پرگل ترین بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان باشیم. حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی وضعیت تیم پرسپولیس برای قهرمانی فصل، اظهار کرد: تیم پرسپولیس اکنون در شرایط بسیار خوبی […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون از همه نظر در بهترین شرایط قرار دارد و آماده قهرمانی است و امیدوارم شاهد بهترین و پرگل ترین بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان باشیم.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی وضعیت تیم پرسپولیس برای قهرمانی فصل، اظهار کرد: تیم پرسپولیس اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید تا قهرمانی شرایط خوبی را حفظ کند.

و افزود: یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به قهرمانی بحث روانی است و اینکه تیم در بازی آخر هیچ اشتباهی نمی کند و فقط به قهرمانی فکر می کند. پرسپولیس باید به گونه ای مقابل مس رفسنجان بازی کند که انگار آخرین بازی است و تمام حواس خود را بدون توجه به امتیازات رقیبش معطوف آخرین بازی کند تا به قهرمانی برسد.

درخشان در ارزیابی خود از تیم مس رفسنجان گفت: مس تیم بسیار خوبی است و به معنای واقعی فوتبال بازی می کند و هدف آنها کسب پیروزی در این دیدار تحت هر شرایطی است و امیدوارم همه شاهد یک بازی زیبا و یک بازی باشیم. بازی تماشاگر پسند.» به هر حال پرسپولیس تا امروز شایستگی های خود را ثابت کرده و شایسته قهرمانی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس اکنون در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و باید از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده باشد. باید جلسه باشد و این قدرت را در پرسپولیس می بینیم. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیای.

درخشان تصریح کرد: پرسپولیس نباید نگران پیروزی در این دیدار باشد، باید بتواند یک بازی خوب و خوب انجام دهد تا بتواند دوباره قهرمانی خود را در آزادی جشن بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم فصل دوم با تغییراتی که در کادرفنی و برخی بازیکنانی که به این تیم پیوستند و شرایط خوبی پیدا کردند تغییر کرد. البته راز موفقیت پرسپولیس این بود که اسمار شناخت کافی از پرسپولیس داشت و راه یحیی گل محمدی را ادامه داد تا بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم به دست آورد. امیدوارم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بیشترین گل و بهترین بازی را به نمایش بگذارد و تنها به یک گل بسنده نکند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)