افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

درخشان: زیبایی برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی/ این تیم ها نمی توانند گردن پرسپولیس را بگیرند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 280028
درخشان: زیبایی برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی/ این تیم ها نمی توانند گردن پرسپولیس را بگیرند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی می بینم چنین تیم قدرتمندی می تواند از سد هر حریفی بگذرد، واقعاً به چیزی جز قهرمانی برای پرسپولیس فکر نمی کنم. حمید درخشان سرمربی و بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص دیدار فینال این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: قطعا با وجود شرایط خوبی که در هفته های اخیر از […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی می بینم چنین تیم قدرتمندی می تواند از سد هر حریفی بگذرد، واقعاً به چیزی جز قهرمانی برای پرسپولیس فکر نمی کنم.

حمید درخشان سرمربی و بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص دیدار فینال این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: قطعا با وجود شرایط خوبی که در هفته های اخیر از تیم پرسپولیس دیده ایم، هیچ نگرانی برای پیروزی در دیدار گذشته نداریم. و آنهایی که می گویند مثل رفسنجان پرسپولیس می شود باید بدانید که پرسپولیس تیمی نیست که گلویش را هرکسی بگیرد یک اینچ از مسیری که طی کرده و به عقب برمی‌گردد، در مسیر قهرمانی به جلو می‌رود و به نظر من بازی پرسپولیس و شمس‌آذر یکی از زیباترین‌ها بود بازی های فوتبال و شاید بهترین های این فصل.

سرمربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: سرعت بازی در دقایقی به قدری بالا بود که فکر می کنم گزارشگر بازی با تاخیر آن را گزارش کرد. این نوع فوتبال را تا به حال جز پرسپولیس کدام تیم دیده ایم؟ البته این هم به خاطر فوتبال سریع و فشار تیم خوب شمس آذر قزوین بود که فوتبال فوق العاده ای ارائه کرد. واقعا باید به تیم سعید زهی و بچه های قزوین تبریک گفت که چنین فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. اما مهمتر از همه این است که پرسپولیس نه تنها مقابل چنین تیمی شکست نخورد، بلکه توانست از خود دفاع کند و سرعت فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. باورم نمی شد که پرسپولیسی ها در این مقطع از فصل شرایط بدنی خوبی داشتند و با قدرت شروع کردند و در 70 یا 80 دقیقه بازی به تیم حریف فشار آوردند. همه اینها نشان از آمادگی پسران پرسپولیس برای قهرمانی دارد.

کاپیتان پارسال پرسپولیس گفت: تک تک بازیکنان پرسپولیس شایسته قهرمانی هستند اما انصافا این ازبکستانی خیلی خوب خودش را نشان داد و توانست شرایطی را در پرسپولیس ایجاد کند که هیچکس انتظارش را نداشت. اورونوف مدل فوتبال پرسپولیس را به گونه ای تغییر داده است که همه ما را به یاد بازیکنان دهه 60 پرسپولیس می اندازد البته این هم به خاطر سبک فوتبالی پرسپولیس است که این هفته ها فوتبال هجومی بازی می کنند.

وی همچنین درباره اینکه گفته می شود تیم پیکان و شاگردان رضا عنایتی ممکن است در دیدار گذشته عملکرد همیشگی خود را نشان ندهند، توضیح داد: اولا تیم پیکان در خطر سقوط قرار دارد و قطعا بازیکنان این تیم دوست ندارند بازی کنند. فصل آینده در دسته پایین تر از طرفی رضا عنایتی در سال هایی که به عنوان مربی فوتبال فعالیت می کرد، نشان داده که آن وصله ها به او نمی چسبد. اتفاقاً فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی های استقلالی ها مقابل پیکان در هفته اخیر است، چون تیم حریف نمی خواهد حتی یک امتیاز از دست بدهد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: در این فصل شاهد رقابت زیبایی بین تیم های مختلف به خصوص پرسپولیس و استقلال بودیم و اینکه پرسپولیس تا روز آخر دست از تلاش برنداشت خیلی اتفاق خوبی بود. در نیم فصل اول با مشکلات زیادی مواجه شدیم و دیدیم که چطور مربیان را در نیم فصل عوض کردیم به پایان می رسد و همچنین برای تماشاگران پرسپولیس جشن قهرمانی تیم خود را در ورزشگاه آزادی.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)