افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

درخشان: داور بازی را قطع می کرد/ پرسپولیس برای قهرمانی باید هر 5 بازی را ببرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 251791
درخشان: داور بازی را قطع می کرد/ پرسپولیس برای قهرمانی باید هر 5 بازی را ببرد – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال مدعی شد که داور در دیدار پرسپولیس و سپاهان خوب قضاوت نکرد و گفت: داور در جریان بازی وقفه های زیادی ایجاد کرد و بازیکنان نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس شرایط سختی داشتند و حریف آنها یکی از تیم های خوب این […]

این کارشناس فوتبال مدعی شد که داور در دیدار پرسپولیس و سپاهان خوب قضاوت نکرد و گفت: داور در جریان بازی وقفه های زیادی ایجاد کرد و بازیکنان نتوانستند موقعیت ایجاد کنند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس شرایط سختی داشتند و حریف آنها یکی از تیم های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه ای بود که موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد نشد و در این بین فکر می کنم داور بازی را خوب هدایت نکرد.

وی ادامه داد: به نظر من داوران در بسیاری از مسابقات این فصل تاثیر داشتند و در بازی نیز داور وقفه های زیادی در بازی ایجاد کرد، تصمیمات تاثیرگذاری گرفت و قضاوت خوبی نداشت. مربیان باید برای چنین مسابقات مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند تصمیمات خوبی بگیرند و مهمتر از همه اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر در لیگ به قهرمانی می رود باید در پنج هفته باقی مانده امتیاز لازم را کسب کند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید ناامید شوند و در این بین وظیفه بازیکنان و کادرفنی سنگین شده و نباید در این 5 بازی اشتباه کنند.

این کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباه نیست و پرسپولیس برای برد باید پا به میدان بگذارد. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس دارند اما با توجه به نتایج کسب شده پرسپولیس به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.

این کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده شاهد قضاوت خوب داوران باشیم تا تیم ها شکست نخورند و در نهایت اتفاقاتی بیفتد که باعث خوشحالی پرسپولیسی ها شود و این تیم دوباره تکرار شود. قهرمانی را کسب کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)