افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

درخشان: تعویض های اسمار به پرسپولیس جان داد/ مقابل شمس آذر نباید اشتباه کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274939
درخشان: تعویض های اسمار به پرسپولیس جان داد/ مقابل شمس آذر نباید اشتباه کرد – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات سرمربی ارتش سرخ در دیدار با استقلال بسیار موثر بود، تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان جدید وارد زمین شدند که باعث شد پرسپولیس خیلی بهتر بازی کند. حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: در این بازی فاصله زیادی در خط […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات سرمربی ارتش سرخ در دیدار با استقلال بسیار موثر بود، تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان جدید وارد زمین شدند که باعث شد پرسپولیس خیلی بهتر بازی کند.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: در این بازی فاصله زیادی در خط دفاعی پرسپولیس ایجاد شد و تمام اتفاقات نیمه اول دست به دست هم داد تا پرسپولیس به گل برسد. 3 گل. دریافت 3 گل در یک نیمه آن هم در خانه نشان می دهد که پرسپولیس با کمبودهایی مواجه است که باید در دو بازی باقی مانده برطرف شود.

تعویض های اسمار به پرسپولیس جان داد

وی ادامه داد: بهترین کار سرمربی این تیم در دیدار با استقلال خوزستان تغییراتی بود که در ابتدای نیمه دوم انجام داد که باعث شد خط دفاعی و خط هافبک جان بگیرد و منسجم تری را شاهد باشیم. مطابقت ساختاری از این دو خط. یکی دیگر از نقاط ضعف پرسپولیس از دست دادن موقعیت های زیادی است که مهاجمان از دست دادند. این تیم با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس توانست از نظر روحی و روانی به بازی بازگردد و در ادامه حملات زیادی روی دروازه استقلال شکل گرفت که توانست گل های دوم را به ثمر برساند و به تساوی برسد.

خدا به پرسپولیس رحم کرد

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان باید بررسی شود، خط دفاعی و دروازه پرسپولیس در نیمه اول نظم نداشت و به نظر پر از خطاهایی بود که پرسپولیس توانست آن ها را برگرداند. از شکست 3 بر صفر با زدن 4 گل به پیروزی تبدیل شد و انشالله این پیروزی ها ادامه خواهد داشت.

مقابل شمس آذر نباید اشتباه کرد

درخشان در خصوص دیدار آتی پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: این دیدار در قزوین برگزار می شود و پرسپولیس کار بسیار سخت تری در پیش خواهد داشت. شمس آذر تیمی جوان، با انگیزه و بسیار هوشیار دارد. در بازی ها خط دفاعی پرسپولیس باید بداند که در این بازی اشتباه نکند و شرایط را برای سایر بازیکنان پیچیده کند. بازیکنان باید با آرامش و تمرکز کافی وارد زمین شوند تا سربلند از این بازی بیرون بیایند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)