افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

درخشان: بعد از شکست کره جنوبی خود را قهرمان آسیا دیدیم. شما نمی توانید هر تیمی را با یک تیم زیر خود شکست دهید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 198392
درخشان: بعد از شکست کره جنوبی خود را قهرمان آسیا دیدیم.  شما نمی توانید هر تیمی را با یک تیم زیر خود شکست دهید!  – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شکست کره مقابل اردن ما را هذیان کرد، گفتیم حالا که اردن فینالیست شده قهرمان می شویم! حمید درخشان در گفت وگو با فارس درباره شکست ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار زحمت کشیدند اما تلاش باید طبق برنامه […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شکست کره مقابل اردن ما را هذیان کرد، گفتیم حالا که اردن فینالیست شده قهرمان می شویم!

حمید درخشان در گفت وگو با فارس درباره شکست ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار زحمت کشیدند اما تلاش باید طبق برنامه پیش برود. تیم ملی با استفاده از توپ های بلند و بازی مستقیم نمی تواند در همه مسابقات نتیجه بگیرد. در بازی با ژاپن، اگر این شکل بازی جواب داد، به خاطر ضعف مدافعان میانی ژاپن بود که نتوانستند خوب حمله کنند. این روش همیشه جواب نمی دهد.

و افزود: تیم نه تنها در دیدار با قطر که از روز اول جام حذفی تیم ملی هیچ برنامه ای در زمین نداشت، برنامه ای نداشت! در همه بازی ها به یک شکل در زمین گلزنی می کنیم، بنابراین مهره های ارزشمند و خلاقانه ای داریم. بازیکنانی که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند. در غیر این صورت قوانین و اصول سختگیرانه ای نداشتیم و به لطف خلاقیت بازیکنان به گل می رسیدیم.

وی افزود: در بازی با قطر بعد از عقب افتادن می خواستیم با شوتزنی و ارسال توپ های بلند و آوردن 4 یا 6 مهاجم گلزنی کنیم در حالی که تعویض ها نیاز به برنامه ریزی درست دارد که هنگام اضافه شدن مهاجم چگونه باید توپ ها ارسال شود. ” یا یک تیم.» چگونه در محوطه جریمه چه کسی دفاع می کند در حالی که هیچ کدام از اینها را نداشتیم حذف کنیم!

درخشان در مورد اینکه تیم ملی قطر پس از ۱۰ نفره شدن، تاثیرگذار بود، گفت: فراموش نکنیم که در همان زمان با دو سه ضدحمله قطر غافلگیر شدیم. ما حساب های بسیار ارزشمندی داریم اما همیشه مشکلات فنی داشته و داریم. بازیکنان بهتری در ایران می شناسید؟ ما بهترین بازیکنان را در خط مقدم و کناره ها داشتیم. ما از روز اول گفته ایم که تیم در دفاع مشکل دارد. کسی به حرف ما گوش نکرد انگار از طرف خودمان حرف می زنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به شکست کره مقابل اردن گفت: شکست کره مقابل اردن ما را دچار هذیان کرد. گفتیم خب حالا که اردن فینالیست شده قطر را مثل آب می بریم و در فینال اردن را می بریم و قهرمان می شویم. دنبال این بودیم که جام قهرمانی را کجا بگذاریم! ما خودمان را قهرمان می دانستیم! در حالی که فوتبال 90 دقیقه است و هر لحظه می تواند برای یک تیم دردسرساز شود.

درخشان درباره داور کویتی که به گفته آنها می توانست به سود قطر سوت بزند، گفت: داور خیلی خوب سوت زد و حتی 16 دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم را هم شمرد. داوری این دیدار مشکلی نداشت.

وی در خصوص فینال جام ملت ها که بین اردن و قطر برگزار می شود، گفت: به نظرم قطر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. آنها میزبان جام هستند و نباید فراموش کنیم، آنها بعد از برد ایران در شرایط روحی خوبی قرار دارند، دو تیم عربی هستند و شناخت کاملی از یکدیگر دارند و ویژگی های اخلاقی و فنی خود را می شناسند، اما به نظر من قطر خواهد بود. دوباره قهرمان آسیا بشیم

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)