افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

درخشان: برانکو با پرسپولیس در آسیا نان موفقیت را می خورد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 297699
درخشان: برانکو با پرسپولیس در آسیا نان موفقیت را می خورد – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو با پرسپولیس در آسیا نان موفقیت می خورد. حمید درخشان در گفت وگو با فارس، درباره خداحافظی اسمار در پرسپولیس و مطرح شدن نام هایی مانند اسکوچیچ اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم باشگاه باید به غیر از اسمار گزینه دیگری را برای سرمربیگری در نظر می گرفت. […]

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو با پرسپولیس در آسیا نان موفقیت می خورد.

حمید درخشان در گفت وگو با فارس، درباره خداحافظی اسمار در پرسپولیس و مطرح شدن نام هایی مانند اسکوچیچ اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم باشگاه باید به غیر از اسمار گزینه دیگری را برای سرمربیگری در نظر می گرفت. حالا که گزینه هایی مثل اسکوچیچ مطرح شده، باید یکی دو گزینه دیگر داشته باشند تا در صورت عدم توافق با اسکوچیچ، پرسپولیس دست خالی بماند.

وی درباره تساوی بدون گل این تیم مقابل ازبکستان گفت: در این دیدار شاهد دو نیمه کاملا متفاوت تیم بودیم. در نیمه اول فرصت گلزنی نداشتیم و خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی سرعت زیادی گرفت و حتی توانستیم گلی بزنیم تا از آن درس بگیریم. آنها بسیار با انگیزه هستند و این خوب است.

درخشان با اشاره به لزوم انجام بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: تیم ملی ما کمبودهایی دارد که با انجام بازی های تدارکاتی خوب با تیم های قدرتمند به بهترین شکل می توان آن ها را شناسایی و برطرف کرد. ما نباید از بازی مقابل تیم های قدرتمند هراس داشته باشیم. باخت در دیدار تدارکاتی کمبودها را بیشتر نمایان می کند، اما بازی با تیمی که در تدارکات 4 گل به ثمر رسانده، این برد بی فایده است. مشکلات با تمرینات خوب و بازی های تدارکاتی حل می شود تا بتوانیم نمایش خوبی در جام جهانی به نمایش بگذاریم.

ملی پوش اسبق تیم ملی گفت در دور دوم قرعه کشی ممکن است در گروه سختی قرار بگیریم و صعود به جام جهانی آسان نباشد و حتی ممکن است در گروه هم قرار بگیریم. با چین که مربی آن برونکو است: ما باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا از رقبای خود جلوتر بمانیم، اگر بخواهیم از آنچه که داریم راضی باشیم، این ما را مجبور به عقب افتادن می کند. باید برای تیم ملی برنامه ریزی و آمادگی خوبی داشته باشیم. البته شکست دادن مربی ای مثل برونکو خیلی سخت نیست.

و افزود: گاهی مربیان خارجی را خیلی بزرگ می کنیم. مثلا برانکو الان در آسیا نان پرسپولیس می خورد. او هیچ موفقیتی در تیم ملی عمان و فوتبال باشگاهی عربستان نداشت. در عربستان سعودی نیز شکست خورد. اما نان پرسپولیس در آسیا خورده می شود. پرسپولیس باشگاه بزرگی در آسیاست و حالا اسمار که در لیگ دسته اول این تیم را برد، از دیگر تیم های خارجی هم پیشنهاد داشت. پس بیایید خودمان را دست کم نگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)