افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

درخشان: بخشش مهرداد محمدی ظلم آشکاری در حق پرسپولیس است/ استقلال برای قهرمانی امتیاز می گیرد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 374421
درخشان: بخشش مهرداد محمدی ظلم آشکاری در حق پرسپولیس است/ استقلال برای قهرمانی امتیاز می گیرد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس قاطعانه می گوید بخشش مهرداد محمدی امتیاز بزرگی بود که فدراسیون فوتبال در آستانه دربی به استقلال داد. استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که ماجرای بخشش مهرداد محمدی به یکی از بزرگ ترین سوژه های دربی چهارشنبه تبدیل شده است. این سوال و البته تقابل آبی و […]

سرمربی سابق پرسپولیس قاطعانه می گوید بخشش مهرداد محمدی امتیاز بزرگی بود که فدراسیون فوتبال در آستانه دربی به استقلال داد.

استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که ماجرای بخشش مهرداد محمدی به یکی از بزرگ ترین سوژه های دربی چهارشنبه تبدیل شده است. این سوال و البته تقابل آبی و قرمز باعث شد به سراغ حمید درخشان برویم و با سرمربی سابق پرسپولیس که تا به حال در دربی با عنوان مرد اول روی نیمکت سرخپوشان شکست نخورده است، صحبت کنیم:

هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی از شما در دربی ها دارند. پیروزی 3-0 مقابل استقلال در تابستان 76 و پیروزی 2-1 مقابل این تیم در پاییز 93.

بله البته در دربی پاییز سال 75 که بعد از 7 سال استقلال را شکست دادیم، دستیار استانکو هم بودم، اما در آن دو بازی که گفتید، خودم مدیریت پرسپولیس را بر عهده داشتم. ما در سال 76 از هر نظر بهتر از استقلال بودیم و 3 بر صفر پیروز شدیم، اما ماجرای دربی پاییز 93 عجیب بود و بردشان شیرین تر.

چون

شرایط پرسپولیس در آن زمان خوب نبود و حتی در داخل خود باشگاه هم عده ای اعتقادی به برد ما نداشتند. یادم هست برخی از مسئولان و مدیران آن زمان پرسپولیس در جلسه خود گفتند که استقلال با سه گل پرسپولیس را می برد. اما همه دیدند که ما آن تیم پر ستاره استقلال را 2-1 شکست دادیم.

علی علیپور در همان زمان یکی از بازیکنان پرسپولیس بود و انتقادات زیادی برای استفاده از او به شما وارد شد.

بله خیلی انتقاد کردند که چرا مقابل علیپور بازی کردی اما گذشت زمان نشان داد که تصمیم درستی گرفته ام. بعد از من علیپور در پرسپولیس ماند و به اروپا آمد. این موضوع نشان می دهد که حمید درخشان در آن مقطع تصمیم درستی گرفته بود. البته فقط علیپور نبود، آن زمان از مهدی طارمی هم استفاده می کردم.

بریم بازی چهارشنبه…

فراتر از بحث تاکتیکی، این مسابقه از نظر روانی بسیار مهم است و هر تیمی که وضعیت روحی و روانی بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. البته ناگفته نماند که من هم مثل پرسپولیس دوست دارم بچه هایمان بازی را ببرند.

به بحث روانی اشاره کردید. گاریدو اولین دربی خود را در ایران تجربه می کند و برخی از هواداران پرسپولیس می ترسند به سرنوشت یورگن گده دچار شود که در دربی اول نتوانست کار خود را به دست آورد و با نتیجه 3-1 مغلوب استقلال شد.

نه اصلا اینطوری نگاه نکن گاریدو با یورگن گده بسیار متفاوت است. با تمام احترام باید بگویم که یورگن گده در حد مربی پرسپولیس نبود. شاید مربی خوبی بود اما در سطح مربی تیم های بزرگ نبود. این دو مربی کاملا متفاوت هستند.

بریم سراغ موضوعی که چند ساعت پیش مطرح شد. ماجرای بخشش مهرداد محمدی برای دربی پایتخت که با اعتراض شدید اهالی پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شده است.

واقعاً در فوتبال ما و با این فدراسیون، این گونه تصمیم گیری ها اصلا تعجب آور نیست. فکر می کنی یک روز مانده به دربی بازیکن محروم استقلال بخشیده شود؟ کجای دنیا چنین تصمیمی می گیرند؟ این ظلم آشکار به پرسپولیس است و فکر می کنم عده ای به استقلال امتیاز می دهند تا این تیم قهرمان لیگ برتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.