افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

درخشان: با بازگشت ترابی و امیری، پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109384
درخشان: با بازگشت ترابی و امیری، پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر وحید امیری و مهدی ترابی به بازی فردا شب راه یابند، پرسپولیس در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.درخشان: با بازگشت ترابی و امیری، پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت حمید درخشان در گفت وگو با فارس، درباره دیدار فردا شب پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس در آخرین بازی خود […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر وحید امیری و مهدی ترابی به بازی فردا شب راه یابند، پرسپولیس در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.
درخشان: با بازگشت ترابی و امیری، پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت

حمید درخشان در گفت وگو با فارس، درباره دیدار فردا شب پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر و در دیدار مقابل الدیل قطر مقابل پیکان بسیار خوب بازی کرد و پیروز شد. صدمات فراوانی که برای بازیکنان او ایجاد می شود، نگران کننده است. مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی که مدت زیادی دور از زمین خواهند بود اما اگر فردا شب وحید امیری و مهدی ترابی به بازی بیایند پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت.

وی افزود: حریف خود را دست کم نگیرید، حضور استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا یعنی تیم خوبی است. تیم ضعیفی در مسابقات نداریم. مهمترین هدف پرسپولیس در بازی فردا باید برد و 6 امتیاز باشد تا گامی بلند در راه صعود از این گروه بردارد.

درخشان درباره تفاوت سطح فوتبال تاجیکستان با کشورمان گفت: نباید اینطور فکر کنیم چرا که با این طرز فکر از حریف عقب می افتیم و نتیجه همان شکست مقابل تیم هایی مثل هنگ کنگ است. فکر می کردیم تیمی مثل اردن مقابل تیم ملی اینگونه بازی کند. بنابراین هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم های این گروه شانس بیشتری برای صعود دارند، بیان کرد: پرسپولیس و النصر شانس های اصلی صعود هستند و تیم الدحیل به اندازه پرسپولیس شایسته نیست.

وی در خصوص عصبانیت و آشتی یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: این مشکلات نباید رسانه ای و خارج از خانواده پرسپولیس مطرح می شد چرا که تمرکز بازیکنان را به هم می زد و هواداران را نگران می کرد. همیشه مشکل مالی در پرسپولیس وجود داشته و همیشه تاخیر در پرداخت ها وجود داشته است، این مشکلات باید در درون خانواده پرسپولیس و توسط هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه حل شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)