افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

درخشان: آمار کمکی به پرسپولیس نمی کند/ دربی شارژ فنی نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 232088
درخشان: آمار کمکی به پرسپولیس نمی کند/ دربی شارژ فنی نشد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: داربی هیچ مشکل فنی و صحنه زیبایی نداشت که بخواهیم در مورد آن نظر کارشناسی داشته باشیم. حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره داربی 103 اظهار کرد: این بازی نه چیزی داشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه موقعیت سازی. یک بازی خسته کننده و بدون محتوا بود. وی گفت: […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: داربی هیچ مشکل فنی و صحنه زیبایی نداشت که بخواهیم در مورد آن نظر کارشناسی داشته باشیم.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره داربی 103 اظهار کرد: این بازی نه چیزی داشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه موقعیت سازی. یک بازی خسته کننده و بدون محتوا بود.

وی گفت: استقلال در این بازی به دنبال حفظ برتری خود بود اما پرسپولیس با بازی ضعیف خود این فرصت را فراهم کرد. در این سریال شاهد بازی زیبا و تکان دهنده ای بین دو تیم نبودیم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بازی بار فنی نداشت هر چند پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز این دیدار بود اما آمار به دست آمده آماری نبود که به نفع پرسپولیس باشد و این تیم را به گل برساند. این یک بازی نزدیک و خسته کننده بود که فقط وقتمان را گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از پرسپولیس داشتی؟ وی بیان کرد: با توجه به جو ورزشگاه و حضور هواداران بی شمار در ورزشگاه انتظار داشتیم یک دیدار زیبا و پر گل برگزار شود اما متاسفانه گلی رد و بدل نشد.

درخشان درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: بازیکنان خارجی پرسپولیس در سطح خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل در دربی های گذشته گل رد و بدل می شد اما در این دربی اتفاق خاصی نیفتاد و کیفیت آن نسبت به دربی های قبل پایین تر بود. در این دربی بازی خوبی با بار فنی زیاد ندیدیم و چیزی نبود که بخواهم در موردش نظر بدهم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)