افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

دربی 104 را در تبریز جشن بگیریم یا کرمان؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 339424
دربی 104 را در تبریز جشن بگیریم یا کرمان؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی در مهرماه و برنامه مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری دربی در هفته ششم این ماه، این دیدار خارج از تهران و در یکی از شهرهای تبریز یا کرمان برگزار می شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال، دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس […]

با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی در مهرماه و برنامه مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری دربی در هفته ششم این ماه، این دیدار خارج از تهران و در یکی از شهرهای تبریز یا کرمان برگزار می شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال، دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برگزار می شود.

با توجه به رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر آسیا، سازمان لیگ تصمیم به برگزاری دربی در مهرماه گرفته است.

پیش از این مدیر ورزشگاه آزادی گفته بود که آزادی در خوشبینانه ترین حالت در پایان مهرماه وارد می شود. در نتیجه با توجه به اینکه شرایط ورزشگاه آزادی برای برگزاری این دیدار نامشخص است و ظاهرا آمادگی برگزاری دربی را ندارد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قصد دارند این دیدار را در خارج از تهران برگزار کنند.

ورزشگاه یادگار امام تبریز و ورزشگاه جدید کرمان گزینه های سازمان لیگ برای این دیدار هستند که به زودی جلسه ای در این خصوص برگزار و تصمیم نهایی در مورد محل برگزاری دربی گرفته خواهد شد. با توجه به اینکه سپاهان در اصفهان و فولاد در اهواز برگزار می شود، احتمال برگزاری دربی در این دو شهر منتفی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)