افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

دربی های «زشت» چه کسانی بودند/ بازیکنی که سنگ پرانی را تشویق می کرد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 231406
دربی های «زشت» چه کسانی بودند/ بازیکنی که سنگ پرانی را تشویق می کرد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، «شهرآورد شرم آور» می تواند تحلیل درستی از عملکرد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی صد و سوم باشد که به جز دقایقی در ادامه بازی هواداران و هواداران خود را ناامید کردند. با اجرای ضعیف و ملال آور، آنها را با دلخوری و ناراحتی به خانه فرستادند. شروع مسابقه امید […]

به گزارش خبرنگار مهر، «شهرآورد شرم آور» می تواند تحلیل درستی از عملکرد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی صد و سوم باشد که به جز دقایقی در ادامه بازی هواداران و هواداران خود را ناامید کردند. با اجرای ضعیف و ملال آور، آنها را با دلخوری و ناراحتی به خانه فرستادند.

شروع مسابقه امید به دیدن دربی جذاب و مهیج را به همراه داشت و دقایقی توپ در محوطه دو تیم رفت و برگشت اما با افت ناگهانی در دقایق میانی اول بود. در نیمه های راه، دربی 103 دوام نیاورد و در نیمه دوم نمایش لاس زاغی ها ضعیف و مورد انتقاد ظاهر شد و در نهایت با تقسیم امتیاز به پایان رسید.

اعتراض و دخالت در کار داور، اقدام غیرحرفه ای همیشگی فوتبالیست های ایرانی

دربی صد و سوم که با توجه به شرایط مساعد دو تیم و حضور در بالای جدول انتظار می رفت جذاب و دیدنی باشد، با احتیاط زیاد آبی ها در نباختن و عدم باخت، سرد و کسل کننده شد. بستن درهای ورودی پرسپولیس و بسیاری از فوتبالدوستان آخر شب آن را قرص خواب آور نامیدند.

در این میان برخی اتفاقات این دربی چهره زشتی را برای برخی به همراه داشت که سهم آنها در این نمایش ضعیف و غیرمنتظره بیش از سایرین است.

حذف داوران زن

اگرچه قبل از بازی اعلام شده بود که یک داور در تیم داوری مستقر در اتاق کمک داور ویدیویی حضور خواهد داشت، اما ساعاتی قبل از بازی مشخص شد که این داور بدون هیچ توضیح و دلیلی از فوتبال حذف شده است. فدراسیون جالب اینجاست که هیچ اطلاعیه رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

دربی ها چه کسانی بودند؟
اخراج دو داوری که باید در اتاق VAR حضور داشتند یکی از اتفاقات دربی بود

جواد نکونام

سرمربی استقلال که تیمش صدرنشین لیگ است و سه امتیاز از پرسپولیس عقب بود، تمام توانایی خود را به کار گرفت تا در این دیدار شکست نخورد. حالا فرقی نمی کرد تیمش فوتبال بازی می کرد یا نه، موقعیت داشت یا نه، اخبار فوتبالی در تیمش بود یا نه، فقط می خواست یک امتیاز بگیرد. برای همین تیمش را آنقدر دفاعی بست که بازی پرسپولیس را خراب کرد و اجازه نداد حداقل تیم هجومی اسمار نمایش هیجان انگیزی داشته باشد.

دربی ها چه کسانی بودند؟
نکونام تمام تلاش خود را کرد تا در بی کیفیتی دربی در مرکز بازی قرار گیرد

تماشاگران استقلال و سپس پرسپولیس.

در حالی که این دیدار با آرامش و خواب آلودی در جریان بود و هیچ اتفاقی در زمین نیفتاده بود، چند تن از تماشاگران استقلال که نزدیک به گوشه بودند، با حضور بازیکنان پرسپولیس شروع به پرتاب سنگ، بطری و اشیا کردند و این عمل زشت را از سوی پرسپولیسی ها تکرار کردند. هواداران پرسپولیس اتفاقی نامناسب که کمک داور را هم مجروح کرد.

دربی ها چه کسانی بودند؟
تماشاگران استقلال به چهره زشت دربی سنگ پرتاب کردند

تحریک مردم به پرتاب سنگ.

تصاویر منتشر شده پس از دربی نشان از رفتار زشت و بزدلانه صالح حردانی بازیکن استقلال دارد که با دست دیگر خود ضمن آرام کردن تماشاگران برای پرتاب اشیا، به پرتاب سنگ و بطری تشویق می کند. قطعا کمیته انضباطی و اخلاق باید وارد این حرکت غیراخلاقی بازیکن استقلال شود.

دربی ها چه کسانی بودند؟
تصاویر منتشر شده نشان می دهد که صالح حردانی مردم را به سنگ پرانی تشویق می کند.

بازیکنان میلیاردر دو تیم.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس که قراردادهایشان در این فصل صدها میلیارد تومبه ارزش دارد در این بازی ضعیف عمل کردند. اصولاً در فوتبال هزینه های زیادی صرف می شود تا عموم مردم از تماشای بازی زیبا و جذاب لذت ببرند و لحظاتی شاد باشند، اما سرخابی ها خالی بودند و با یک عملکرد ضعیف منتظر سوت پایان بازی بودند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.