افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

دربی تهران کجا برگزار می شود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 358352
دربی تهران کجا برگزار می شود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

در شرایط فعلی مشخص شده است که ورزشگاه آزادی برای میزبانی دربی 13 مهر پرسپولیس و استقلال مناسب نیست. مسئولان لیگ برتر چاره ای جز برگزاری دربی تهران در شهری غیر از تهران ندارند! حتی بعید به نظر می رسد که ورزشگاه تختی مجوز میزبانی این دیدار حساس را بگیرد و از این نظر باید […]

در شرایط فعلی مشخص شده است که ورزشگاه آزادی برای میزبانی دربی 13 مهر پرسپولیس و استقلال مناسب نیست.

مسئولان لیگ برتر چاره ای جز برگزاری دربی تهران در شهری غیر از تهران ندارند! حتی بعید به نظر می رسد که ورزشگاه تختی مجوز میزبانی این دیدار حساس را بگیرد و از این نظر باید منتظر ماند و دید دربی پایتخت در کدام یک از شهرهای کشورمان برگزار می شود.

زمان کمی به این دیدار که قرار است 13 مهرماه برگزار شود، باقی مانده و شاید یکی از معدود دفعاتی باشد که دربی پایتخت در شهری غیر از تهران برگزار می شود.

دربی برگشت سال 73 پس از درگیری جنجالی دو تیم در شهر بندرعباس برگزار شد که این دربی با درگیری امیر قلعه نویی و مجتبی محرمی در بازی رفت همراه بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی و برگزاری دیدارهای دو تیم در ورزشگاه تختی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد. آن مسابقه هم با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا ما. باید دید این بار کدام شهر میزبان حساس تر است. اولین بازی لیگ برتر ایران خواهد بود؟

داوود رفعتی، رئیس استاندارد ورزشگاه‌های کشور گفت: ورزشگاه آزادی احتمالاً با بازی پرسپولیس و نصر در بهمن ماه افتتاح می‌شود. این در حالی است که مقامات قبلا گفته بودند که استادیوم مورد بحث از دسامبر برای میزبانی مسابقات آماده خواهد شد.

رفعتی برگزاری دربی در قزوین و اراک را رد کرد و اعلام کرد که تبریز، مشهد و خوزستان می توانند گزینه های برگزاری دربی باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)