افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دربی تهران برای خارجی ها جذابیتی نداشت/ توجه به بانوان و چهره های مصدوم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 153352
دربی تهران برای خارجی ها جذابیتی نداشت/ توجه به بانوان و چهره های مصدوم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با وجود بازتاب گسترده رسانه ای این دیدار در کشور، رسانه های خارجی به آن توجهی نکردند و اگر واکنش «جیانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با وجود بازتاب گسترده رسانه ای این دیدار در کشور، رسانه های خارجی به آن توجهی نکردند و اگر واکنش «جیانی اینفانتینو» به حضور ۳۰۰۰ تماشاگر خانم در این مسابقه حضور نداشت، احتمالا مورد بی توجهی رسانه های غیر ایرانی کاملا قرار خواهد گرفت.

بررسی ها از پوشش رسانه ای این مسابقه در رسانه های مطرح عربی و اروپایی نشان می دهد که این مسابقه مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت و نه تنها اقدامی برای پوشش آن انجام ندادند، بلکه از چشم آنها پنهان ماند.

تنها پس از واکنش جیانی اینفانتینو به حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی، برخی رسانه ها شروع به پرداختن به صحبت های وی کردند و در مورد دربی 102 تهران صحبت کردند.

از میان رسانه‌های عرب زبان، سایت‌های خبری «کُره»، «النهار» لبنان و «مصر تایمز» سخنان اینفانتینو را منتشر کردند و در رسانه‌های اروپایی و آمریکایی، رسانه‌هایی مانند «سوفوت» فرانسه، «گازتادیمانتوا» از ایتالیا، واشنگتن پست» از آمریکا، «لوفیگارو» از فرانسه، «انسا» از ایتالیا و «لاناسیون» از آرژانتین به سادگی سخنان اینفانتینو را تکرار کردند.

پایگاه خبری «سلعتی» در پوشش خبری خود از این دیدار تنها به عکسی از مهدی هاشمی نسب و صورت مصدومش اکتفا کرد و نوشت که او توسط هواداران پرسپولیس مصدوم شده است.

در شبکه های اجتماعی نیز وضعیت تا حدودی به همین منوال بود و به جز یک روزنامه نگار برجسته سعودی، این دیدار بازتاب خاصی در شبکه های اجتماعی نداشت.

«نواف العسیوی» روزنامه نگار عربستانی با انتشار عکسی از مهدی هاشمی نسب با صورت مصدوم نوشت: کمک مربی استقلال از ناحیه چشم بر اثر پرتاب سنگ توسط هواداران پرسپولیس مصدوم شد. البته او قبل از بازی این دیدار را اعلام کرده بود و نتیجه مسابقه را پوشش داده بود.

البته اخباری که در برخی رسانه ها مبنی بر مصدومیت سرمربی استقلال منتشر شد صحت نداشت چرا که بعد از این دیدار هاشمی نسب در مورد مصدومیت ابروی خود گفت که در صحنه خوشحالی پس از گل در برخورد با بازیکنان تیم شما مصدوم شد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.