افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

دربی بدون VAR برگزار می شود

  • کد خبر : 139358
دربی بدون VAR برگزار می شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سپاهان می تواند از مقر خود برای صعود به مرحله بعد استفاده کند، گفت: دربی بعدی بدون سیستم VAR برگزار می شود. به گزارش ایلنا، تیم های ایرانی نساجی و موبای سیتی هند امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. هدایت […]





دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سپاهان می تواند از مقر خود برای صعود به مرحله بعد استفاده کند، گفت: دربی بعدی بدون سیستم VAR برگزار می شود.


به گزارش ایلنا، تیم های ایرانی نساجی و موبای سیتی هند امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. هدایت مبینی در حاشیه این دیدار گفت: نساجی بازی خوبی انجام داد و پیروز شد، این تیم اولین بازی را با پیروزی آغاز کرد و آخرین بازی خود را در آزادی با پیروزی به پایان رساند.

وی ادامه داد: نساجی تجربه چندانی در لیگ قهرمانان ندارد و در دوره اول روند خوبی داشت و مسابقات قابل قبولی انجام داد. 8 تیم از غرب آسیا در حال صعود هستند و این پیشرفت را سخت کرده است. این حضور تجربه بسیار خوبی برای نساجی و فوتیال مازندران بود که امیدواریم در سال های آینده از این فرصت بهتر استفاده کنند.

ممبینی در خصوص موضوع ورزشگاه نقش جهان گفت: مسئولان باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع هستند. سپاهان با صعود به مرحله بعد می تواند از میزبانی شما استفاده کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به پرونده استقلال و شکایت ذوب آهن از این باشگاه در کمیته انضباطی. وی گفت: دستگاه های قضایی مستقل هستند و به امور انتظامی رسیدگی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا VAR در ورزشگاه آزادی می ماند یا خیر؟ وی گفت: فدراسیون نظارت خوبی بر سیستم VAR دارد و انشالله مشکلات در این زمینه برطرف می شود. دربی با VAR بازی نمی شود. شرایط VAR آن چیزی نیست که در مورد دوربین ها و دستگاه ها اتفاق می افتد و زمانی که یک لیگ مجوز VAR را می گیرد باید بتواند همه شرایط را اجرا کند. اگر 10 دستگاه VAR داشته باشیم و لیگ ما مجوز نگیرد، نمی توانیم از این سیستم استفاده کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور داوران پشت دروازه در دربی اظهار کرد: این پیشنهاد افشاریان بود که فعلاً با پیشنهاد کمیته داوران همزمان شده است.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.