افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

درباره خرید جدید اورونوف از پرسپولیس + فیلم – پرسپولیس نیوز بیشتر بدانید

  • کد خبر : 197681
درباره خرید جدید اورونوف از پرسپولیس + فیلم – پرسپولیس نیوز بیشتر بدانید

خرید جدید پرسپولیس 23 ساله امیدوار است تاثیر زیادی روی قرمزها بگذارد. اوستون اورونوف، ملی پوش ازبکستانی که سابقه بازی در نوبهار را دارد، این بار در پرسپولیس به کار خود ادامه می دهد. بر این اساس این بازیکن 23 ساله قراردادی 2 ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و دستمزد سالانه او 750 هزار […]

خرید جدید پرسپولیس 23 ساله امیدوار است تاثیر زیادی روی قرمزها بگذارد.

اوستون اورونوف، ملی پوش ازبکستانی که سابقه بازی در نوبهار را دارد، این بار در پرسپولیس به کار خود ادامه می دهد. بر این اساس این بازیکن 23 ساله قراردادی 2 ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و دستمزد سالانه او 750 هزار دلار است.

پیش از این جلال الدین مشاریپوف دیگر بازیکن تیم ملی ازبکستان با استقلال قرارداد امضا کرده بود.

پرسپولیس که دو بازیکن خود محمد عمری و میلاد سرلک را به دلیل سربازی در نیم فصل در اختیار ندارد، تصمیم گرفت ارونوف را که در پست هافبک هجومی و وینگر بازی می کند به خدمت بگیرد. او با وجود اینکه 23 سال سن دارد، بازیکن دائمی تیم ملی فوتبال ازبکستان است و 19 بازی ملی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

اورونوف در ازبکستان برای نوبهار و لوکوموتیو تاشکند بازی کرد. وی در مجموع 55 بازی در سوپرلیگ ازبکستان انجام داد و در 20 فوریه 2020 با اوفای روسیه قرارداد بست و سپس اسپارتاک مسکو خرید این بازیکن را اعلام کرد.

خرید جدید پرسپولیس 28 مرداد 2021 با قراردادی قرضی به اوفا بازگشت اما خیلی زود قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا راهی اورال یکاترینبورگ شود. اورونوف دو بازی در این تیم روسی انجام داد و بار دیگر به تیم سابق خود نوبهار پیوست و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت. او در دو بازی برگشت مقابل نساجی در لیگ قهرمانان سه گل به ثمر رساند و پس از حضوری کوتاه در نوبهار راهی پرسپولیس در لیگ ایران شد تا پس از لیگ های ازبکستان و روسیه، لیگ ایران سومین لیگ خارجی باشد. این بازیکن ازبکستان

اورونوف اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی فوتبال ازبکستان در جریان باخت 2-0 مقابل ترکیه در 2 ژوئن 2019 انجام داد.

پرسپولیس در نیم فصل با احتساب مصدومیت یاسین سلمانی و جدایی محمد عمری روی درخشش شهاب زاهدی، مهدی ترابی و اورونوف ازبک حساب کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)