افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
14

درام Day of Tiebreak به گروه آشوب جام جهانی استراحت می دهد

  • کد خبر : 944
درام Day of Tiebreak به گروه آشوب جام جهانی استراحت می دهد

آرژانتین و لهستان هر دو جان سالم به در بردند، اما سرنوشت مرحله حذفی گروه C تا آخرین دقیقه از سه روز مسابقه پر از درام مشخص نشد. دوحه، قطر – از همان ابتدا، گروه C جام جهانی یک کانون درام بوده است. از اولین بازی در اولین روز چهار بازی در قطر تا سوت […]


آرژانتین و لهستان هر دو جان سالم به در بردند، اما سرنوشت مرحله حذفی گروه C تا آخرین دقیقه از سه روز مسابقه پر از درام مشخص نشد.

دوحه، قطر – از همان ابتدا، گروه C جام جهانی یک کانون درام بوده است. از اولین بازی در اولین روز چهار بازی در قطر تا سوت پایان بازی در لوسایل در روز چهارشنبه که مهر و موم شد.مکزیکسرنوشت و صدای تسکین و جشن بودلهستان.عربستان سعودیبرنده شدنآرژانتیندر نهایت مسیری را تعیین کنید که تقریباً با امتیازهای بازی جوانمردانه و کارت های شمارش مرتب می شود. و هنگامی که گرد و غبار در لوسیل و دوحه نشست، آرژانتین و لهستان از بین رفتند، مکزیک و عربستان سعودی بیرون آمدند و آشفته ترین گروه در قطر سرانجام آرام گرفت.

روز با احتمال برکناری لیونل مسی و آرژانتین آغاز شد. این بازی با لا آلبی سلسته به راحتی به عنوان یک برنده گروه به پایان رسید – بنابراین فرانسه در یک شانزدهم نهایی برای دومین بار متوالی جام جهانی را دور زد و تاریخ آن را با استرالیا تعیین کرد – و در حالی که آرژانتین بهبودیافته با پیروزی 2-0 بر یک جام جهانی تا حد زیادی در جایگاه حذفی قرار گرفت. لهستان به حالت خوابیده، مبارزه برای کسب مقام دوم، تیم رابرت لواندوفسکی و مکزیک را به طور همزمان در نبردی که توسط هر چهار تیم کنترل می شد، با هم می جنگیدند.

برای مدت طولانی، با برتری 2-0 مکزیک و آرژانتین، به نظر می رسید لهستان به دلیل دریافت دو کارت زرد کمتر، از پس آن بر خواهد آمد، که شاید رویکرد غیرماجراجویانه عجیب و غریبش را مشروط می کرد و به دنبال چسبیدن و خطر کردن هیچ چیزی در برابر یک بازی بود. حریفی که قبلا از راه رسیده بود. این طرح تقریباً خراب شد زیرا نیکلاس تاگلیافیکو که در سمت چپ با هم همپوشانی داشت، یک ضربه را از وویچک شسنی به پایان برد و فقط یاکوب کیویور از خط خارج شد – و این قبل از اینکه مکزیک به عربستان سعودی واگذار کند بود، به این معنی که اگر وارد می شد، لهستان می رفت. از طریق تای بریک در خارج از دو تیم برتر بوده ام.

چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان گفت: «ما می‌دانستیم که گل‌ها و همچنین کارت‌های زرد مهم است. ما تمام اتفاقات نیمه دوم را زیر نظر داشتیم.»

او اعتراف کرد که گرژگورز کریچوویاک پس از کارت زرد دوم برای جلوگیری از خطر کارت زرد دوم و کارت قرمز حذف شد – اخراجی که با امتیازات بازی جوانمردانه کافی برای عقب انداختن لهستان همراه بود.

در نهایت، گل عربستان سعودی از سناریوی تای بریک ناخوشایند جلوگیری کرد و شاگردان میچنیویچ به طور غیرقابل قبولی به پایان رسیدند و تاریخ خود را با فرانسه مدافع عنوان قهرمانی تعیین کردند. حال و هوای خبرنگاران لهستانی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مشکوک بود و یکی از آنها پرسید “آیا راضی هستید؟”

میخنیویچ گرما، سطح بازی ضعیف و پاس‌های ضعیف تیمش را از طریق دفاع غیرمنتظره از ایمه ژاکت که فرانسه را به جام جهانی 1998 هدایت کرد، علیرغم اینکه به خاطر محافظه‌کاری‌اش مورد انتقاد قرار گرفته بود، مقصر دانست و اصرار داشت که او سزاوار این است که تیمش را به جام جهانی رساند. 16 آخر

او گفت: “ما در این گروه سخت بازی کردیم و از آن عبور کردیم، بیایید از آن لذت ببریم.”

اما در بحث در مورد نمایش آرام لواندوفسکی، میچنیویچ نظر خود را در مورد تیمش به وضوح بیان کرد. او گفت: «رابرت بسیار درگیر و درگیر بود. من از کسی انتقاد نمی کنم، اما از او حمایت نکردیم. اگر مسی برای ما و لواندوفسکی برای آرژانتین بازی می کرد، پنج گل می زد. او به شرایط مناسب نیاز دارد.»

لهستان ممکن است واقعاً برای اولین بار از سال 1986 به مرحله حذفی صعود کند، اما اگر عملکرد روز چهارشنبه شاخصی باشد، شکست دادن فرانسه باعث ناراحتی بزرگی خواهد شد.

در مورد آرژانتین، عدم اعتماد لهستان یکی از عواملی است که باعث ایجاد شک و تردید در مورد عملکرد آن می شود، اما این کشور چهارشنبه دوباره مانند تیمی به نظر می رسد که به طور بالقوه می تواند برای جام جهانی به چالش بکشد – چیزی که در شکست مقابل عربستان سعودی یا برای مدت زیادی درست نبود. پیروزی سخت مقابل مکزیک

الکسیس مک آلیستر هافبک که گل اول را به ثمر رساند، گفت: “می دانستیم که می توانیم در بازی دوم بهتر بازی کنیم.” ما موفق شدیم این آرامش را پیدا کنیم. امروز بازی فوق العاده ای بود. ما در مجموع خیلی خوب بازی کردیم.”

آرژانتین چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داشت، اما سرنوشت لهستان در جام جهانی به پایان رسید.

حسن عمار/آپ

شاید کیفیت دیوانه‌وار بازی مقابل مکزیک وجود نداشت، اما حس اضطراب به آرامی بالا می‌رفت. آرژانتین در نیمه اول 9 شوت به دو لهستان داشت، از جمله یک پنالتی بحث برانگیز، و با این حال نتیجه همچنان 0-0 بود. تقریباً این حس وجود داشت که لهستان آنقدر فقیر بود، آنقدر بد بازی شده بود که اعصاب آرژانتین را بدتر می کرد، به خصوص پس از اینکه مسی از روی نقطه گل نخورد.

شاید پنالتی نرم بود. مک آلیستر ژولیان آلوارز را دراز کرده بود، زمانی که شوت اولیه اش توسط شوسنی دفع شد و به تیر دروازه برگشت و مسی دستش را از روی صورت دروازه بان لهستانی گرفت. سوال این بود که آیا شسنی قبل از تماس با مسی انگشت به توپ می‌کرده است؟ پس از بررسی VAR، داور دنی مکلی یک پنالتی اعلام کرد که فقط به بحث بیشتر منجر شد. رک و پوست کنده، تکرارها قطعی نبود و دروازه بان ها اغلب وقتی توپ در مجاورت است از چنین چالشی دور می شوند. اما معلوم شد که مهم نیست. مسی جلوتر رفت، پنالتی خود را در ارتفاع وسط دروازه به خوبی در داخل تیرک زد و دید که Szczęsny آن را شکست داد.

اگر بن بست بعد از نیمه ادامه می یافت و اخباری مبنی بر گلزنی در دیگر بازی گروه منتشر می شد، شاید فشارها خیلی زیاد می شد. ورزشگاه مملو از آبی و سفید بود، اما چنین حمایتی می تواند به یک بار تبدیل شود. اما در عرض یک دقیقه از شروع مجدد، مک آلیستر به کات بک ناهوئل مولینا رسید و برای اولین گل بین المللی خود ضربه ای را درست در داخل تیرک زد. او ممکن است هرگز مورد مهمتری پیدا نکند.

دومی در اواسط نیمه به پایان رسید، انزو فرناندز، هافبک 21 ساله بسیار امیدوار کننده بنفیکا، در آلوارز لغزید، که یک پایان دقیق را به گوشه بالایی رساند. نکته حائز اهمیت این بود که دو بازیکنی که مقابل عربستان بازی نکرده بودند ترکیب شدند.

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین گفت: «ما کم و بیش با یک ترکیب بازی می‌کردیم. اما پس از آن تعدادی مصدوم شدند – این اطمینان‌بخش است که بدانیم می‌توانیم از همه بازیکنان بسته به بازی استفاده کنیم.»

و این، شاید، جزئیات کلیدی باشد. آرژانتین پس از 36 بازی بدون شکست و ظاهراً در فرم خوب، در حال اختراع مجدد خود است. شاید این یک فرآیند ضروری باشد، و در حال حاضر به نظر می رسد که به خوبی پیش می رود، اما این یک راه فوق العاده برای انجام کارها است. سپس دوباره، شاید این برای آرژانتین مناسب باشد. مطمئناً برای گروهش مناسب است.

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • استراوس: با در خطر بودن سرنوشت جام جهانی، پولیسیچ و USMNT برای موفقیت رنج می برند
  • حذف مکزیک در دیفرانسیل گل علی رغم پیروزی مقابل عربستان
  • ویلسون: سنگال Late Legend Diop را با افزودن به میراث جام جهانی کانال‌های پخش می‌کند
  • اسقف: داخل کانتینرهای حمل و نقل و کشتی های کروز اسکان طرفداران جام جهانی





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.