افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

دراشکان: مهری خیلی با انگیزه بود. آرامش پرسپولیس برگ برنده گاریدو بود – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 376417
دراشکان: مهری خیلی با انگیزه بود. آرامش پرسپولیس برگ برنده گاریدو بود – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی تصریح کرد: پرسپولیس به خاطر خونسردی و برتری اش پاداش گرفت و در نهایت انگیزه و اشتباه بازیکنان حریف باعث برتری سرخپوشان تهرانی شد. حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان شرایط دیدار پرسپولیس و استقلال پرداخت و اظهار داشت: در ابتدا باید […]

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی تصریح کرد: پرسپولیس به خاطر خونسردی و برتری اش پاداش گرفت و در نهایت انگیزه و اشتباه بازیکنان حریف باعث برتری سرخپوشان تهرانی شد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان شرایط دیدار پرسپولیس و استقلال پرداخت و اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که بازی خوبی را شاهد بودیم، پرسپولیس همانطور که انتظار داشتیم با آرامش بیشتری بازی کرد و بازیکنان توانستند این را حفظ کنند. . آرامش در طول بازی به رانندگی.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول خیلی بهتر از استقلال بازی کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان گاریدو در 45 دقیقه ابتدایی زمین را در اختیار گرفتند و می دانستند چگونه به استقلالی ها فشار مضاعفی وارد کنند اما از سوی دیگر اجازه خطرناک شدن حریف را ندادند.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: در نیمه دوم شرایط بازی با رفتار تماشاگران تا حدودی تغییر کرد. متاسفانه هنوز نفهمیده ایم که در طول بازی اشیا را روی زمین پرتاب نکنیم اما در این بازی دیدیم که هنوز رفتارهایی در فوتبال ما وجود دارد که قابل قبول نیست. این اتفاقات بازتاب بیرونی برای فوتبال و ورزش ما دارد و باعث می شود بازی ریتم خوب خود را از دست بدهد.

درخشان تصریح کرد: این مشکلات باعث شد تا پرسپولیس برای لحظاتی در نیمه دوم شرایط خوب خود را از دست بدهد اما با تعویض هایی که انجام شد و با برنامه ریزی کادر فنی دیدیم که آن شرایط دوباره به سمت پرسپولیس برگشت و بر زمین مسلط شد. و دوباره بازی وقتی یک تیم بازی خوبی انجام می دهد تا آخرین لحظات شانس گلزنی دارد و دیدیم که وقتی توپ به محوطه استقلال منتقل شد، پرسپولیس با مهار ناقص سیدحسین حسینی و خطای رامین صاحب یک ضربه پنالتی شد. رضائیان . کنعانی زادگان با همان آرامشی که گفتم این توپ را به گل پیروزی تیم تبدیل کرد.

در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت چند ستاره پرسپولیس در این بازی، نقش سعید مهری را در مدت کوتاهی که در این بازی حضور داشت چگونه ارزیابی می کنید، گفت: مهری انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داشت و در عین حال؟ در همان زمان که در زمین بود، خیلی خوب کار کرد. قبول دارم که تعدادی از بازیکنان خوب ما در زمین حضور نداشتند، اما بازیکنان تعویضی خیلی خوب کار کردند و همه در خدمت تیم بودند. پرسپولیس در این بازی تیم کاملی بود و امیدواریم در طول لیگ نیز شاهد همین روند باشیم.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقایق پایانی محمدحسین کنعانی زادگان که از روی پنالتی به ثمر رسید، دربی صد و چهارم را برد. پرسپولیس با این نتیجه با 11 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و استقلال با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)