افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

درآمد گمرک اصفهان سه برابر شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 190223
درآمد گمرک اصفهان سه برابر شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

پیام رسان کوهستانی بینی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قدمت گمرک اصفهان به دوران باستان بازمی گردد، اظهار داشت: قدمت گمرک اصفهان حداقل به قدمت پل شهرستان و دوران ساسانیان است و قدمت ساختمان گمرک در این پل به سال های دور برمی گردد. جاده ابریشم. . وی با اشاره به […]

پیام رسان کوهستانی بینی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قدمت گمرک اصفهان به دوران باستان بازمی گردد، اظهار داشت: قدمت گمرک اصفهان حداقل به قدمت پل شهرستان و دوران ساسانیان است و قدمت ساختمان گمرک در این پل به سال های دور برمی گردد. جاده ابریشم. .

وی با اشاره به اینکه 6 بهمن به عنوان روز جهانی گمرک نامگذاری شده است، از کارکنان گمرک استان اصفهان قدردانی کرد و افزود: این استان دارای هفت واحد گمرکی شامل اصفهان، کاشان، ذوب آهن، فولاد مبارکه، گمرک مسافری فرودگاهی، بار دارای ترمینال فرودگاه و صندوق امانات پستی است و به بیش از 9700 واحد صنعتی و تولیدی استان در 44 انبار انحصاری خدمات رسانی می کند و با حداقل امکانات زنجیره تولید، صادرات و واردات پایدار را فراهم می کند.

مدیرکل گمرک استان اصفهان تصریح کرد: همکارانم از گمرکات استان علیرغم وجود اپیدمی کرونا و وضعیت آلودگی هوای اصفهان در سال های اخیر، با اجرای طرح های ابلاغی موفق به ارائه تسهیلات و خدمات به فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی شدند. بسته حمایتی، برنامه‌ها و سیاست‌های گمرک ایران به گونه‌ای است که طی چهار سال صادرات گمرکات استان بیش از 1.5 برابر و واردات تقریباً دو برابر و درآمد گمرکات استان بیش از سه برابر (صرف نظر از نرخ ارز) افزایش یافته است.

کوهستانی بینی وی با اشاره به اینکه اداره کل گمرک استان اصفهان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی (ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی) در رده دستگاه های اجرایی اقتصادی و مالی در مجموع شاخص های عمومی و مختصات رتبه برتر را کسب کرد، افزود: کارکنان گمرک همواره نیازمند آموزش و افزایش دانش خود هستند و از سوی دیگر کارکنان جدید نیز نیازمند یادگیری و سازگاری با تغییرات قوانین، مقررات و فناوری هستند.

وی ایجاد مرکز آموزش گمرک منطقه ای استان اصفهان را یکی از ابتکارات گمرک ایران دانست و گفت: انتظار می رود با حمایت استان و فروش کالاهای مازاد و با کمک گمرک ایران، برنامه های آتی گمرک استان اصفهان به ویژه احداث گمرک کاشان و ساختمان جدید گمرک اصفهان که همگی در راستای تحقق منافع ملی در آنها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.