افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

درآمد حاصل از اخذ مالیات از فرهنگ و هنر به صندوق هنر واریز می شود.

  • کد خبر : 139914
درآمد حاصل از اخذ مالیات از فرهنگ و هنر به صندوق هنر واریز می شود.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اجلاس هفتگی هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: همایش بین المللی اشک های مریم به صورت آنلاین با حضور اندیشمندان ملی و خارجی از بیش از بیست کشور جهان برگزار شد. ” در این اجلاس نظر جمهوری اسلامی در خصوص نقش موثر زنان […]

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اجلاس هفتگی هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: همایش بین المللی اشک های مریم به صورت آنلاین با حضور اندیشمندان ملی و خارجی از بیش از بیست کشور جهان برگزار شد. ” در این اجلاس نظر جمهوری اسلامی در خصوص نقش موثر زنان در عرصه مقاومت مورد توجه قرار گرفت. امیدواریم انشاءالله مسئله غزه با پیروزی کامل جنبش مقاومت خاتمه یابد. الحمدلله همکاران رسانه ای و فرهنگی و هنری نقش موثری در تبیین ابعاد این حماسه بزرگ داشتند که از این بابت کمال تشکر را دارم.

و افزود: با دستور رئیس جمهور موضوع معیشت کتابداران عزیز و طرح احداث کتابخانه های عمومی رسما اعلام شد و اتفاق مهمی بود. با توجه به موضوع مالیات هنرمندان و اتفاقات مربوط به ارائه اصلاحیه لایحه مالیات مستقیم، جلسه ای با اتحادیه مربوطه تشکیل دادم و دوستان در ادامه جلسات کارشناسی با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالی. این اداره کل بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصمیم مشترکی رسید که اتفاق مهمی است. چشم انداز دولت همان لایحه 1401 است و درآمد حاصل از اخذ مالیات طبق لایحه دولت به صندوق هنر واریز می شود که اتفاق بسیار مهمی برای حمایت از حوزه هنر و فرهنگ و هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: خودکفایی کاغذی در عرصه قلم و نقش فرهنگی را در استان مازندران جشن خواهیم گرفت. از همکاران اصحاب رسانه نیز دعوت می کنیم در این جشن به ما بپیوندند. انشالله همکاران من از وزارت ارشاد این موضوع را پیگیری خواهند کرد. خدا را شکر از تولید 5 هزار تن کاغذ در سال 1400، امروز به 80 هزار تن کاغذ می رسیم. در واقع 155 میلیون کتاب درسی با کاغذهای تولید ملی چاپ شده است.

وی افزود: هفته گذشته مراسم انتخاب پایتخت کتاب کشور را در سمنان برگزار کردیم و هفته فرهنگی ترکمنستان را نیز گرامی داشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.