به گزارش گروه خبر. رکنا، شب بود، یک زوج جوان برای خرید بیرون رفته بودند و دختر 17 ساله آنها در خانه درس می خواند.
هنوز لحظه ای از رفتن پدر و مادر این نوجوان نگذشته بود که 3 جوان از بالای دیوار وارد خانه شدند و با اطلاع از حضور دختر در خانواده شروع به اجرای نقشه شوم خود کردند.
3 جوان شیطان صفت به سرعت از بالای سر این نوجوان عبور کردند و زمانی که او فریاد زد و از همسایه کمک خواست، مورد ضرب و شتم 3 شیطان قرار گرفت و با تهدید چاقو او را به نیت شوم خود سپردند.
این 3 جوان شیطان صفت در ادامه به طرز وحشتناکی این نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از اجرای نقشه او را تهدید کردند که اگر نوجوان درباره این سناریوی تلخ صحبت کند. پلیس اگر چیزی بگوید او را می کشند.
پسران شرور به سرعت از خانه این نوجوان خارج شدند. در رفتن و وقتی پدر و مادرش به خانه برگشتند ابتدا به رفتار دخترشان مشکوک شدند اما وقتی جویای تغییر رفتار دخترشان شدند متوجه سناریوی تلخ دخترشان شدند.
دختر خانواده با گریه از اقدام وحشیانه 3 جوان فاش کرد.
به این ترتیب پدر خانواده با حضور در دادگاه خواستار دستگیری عاملان این اقدام شیطانی شد.
خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری شروع به دستگیری این 3 جوان شرور کردند و خیلی زود و با اقدامات فنی متهمی که دارای سابقه کیفری بود. زندان آنها توسط ماموران شناسایی شدند.
در این مرحله کارآگاهان متوجه شدند 3 پسر شرور فکر می کردند خانواده نوجوان از ترس آبروی آنها به پلیس مراجعه نمی کنند اما وقتی فهمیدند تحت تعقیب هستند متواری شدند و مخفیگاهشان را عوض کردند.
در آن زمان تیم‌های پلیس به‌طور نامحسوس مکان‌هایی را که به گمان آنها سه مرد جوان تردد می‌کردند زیر نظر گرفتند تا اینکه یکی از متهمان در یکی از خیابان‌ها مشاهده شد.
در این صحنه ماموران متهم را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند و متوجه شدند که متهم قصد سرقت کیف پول را دارد که در این لحظه ماموران وارد عمل شده و جوان شرور را بازداشت کردند.
متهم ابتدا از ماجرای آزار و اذیت نوجوان بی گناه تلقی شد اما با شناسایی توسط مقتول لب به لب گشود.