افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

دختر 13 ساله دوست 9 ساله خود را کشت! / جسد در تپه های مسعودیه پیدا شد! + اعترافات

  • کد خبر : 406152
دختر 13 ساله دوست 9 ساله خود را کشت! / جسد در تپه های مسعودیه پیدا شد! + اعترافات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده در 20 اسفند 1402 پس از ناپدید شدن دختری 9 ساله به نام ستاره آغاز شد. پدرش که ترسیده به پلیس مراجعه کرده بود، گفت: دخترم جلوی در خانه ما با دوستانش بازی می کرد که ناگهان ناپدید شد. همه جا را دنبالش گشتم اما خبری از او […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده در 20 اسفند 1402 پس از ناپدید شدن دختری 9 ساله به نام ستاره آغاز شد.

پدرش که ترسیده به پلیس مراجعه کرده بود، گفت: دخترم جلوی در خانه ما با دوستانش بازی می کرد که ناگهان ناپدید شد. همه جا را دنبالش گشتم اما خبری از او نیست.

با این شکایت، جستجو برای یافتن سرنخی از دختر گمشده آغاز شد.

هنوز 3 ساعت از گزارش اولیه نگذشته بود که به مأموران پلیس اطلاع دادند که کودکان در حال بازی در تپه های شهر مسعودیه جسد خونین دختری را پیدا کردند که مشخصاتش با ستاره همخوانی داشت.

ماموران بلافاصله به محل رفتند و جسد خونین ستاره را پیدا کردند که طبق شواهد با ضربات چاقو کشته شد.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای حل معمای جنایت تلاش کردند.

اولین سرنخ از همبازی های قربانی کوچک

در تحقیقات اولیه ماموران متوجه شدند ستاره آخرین بار با یکی از دوستانش به نام سحر مشغول بازی بوده و همسایه ها آنها را با هم دیده اند.

با افشای این ماجرا، ماموران سحر 13 ساله را مورد بازجویی قرار دادند.

اظهارات عجیب این دختر شک پلیس را برانگیخت. زمانی که ماموران گوشی موبایل مقتول کوچولو را در میان وسایل شخصی او پیدا کردند، سحر دهانش را باز کرد و به جنایت هولناکش اعتراف کرد.

اعتراف کردن قتل تکان دهنده

سحر در بازجویی ها گفت: سهرا دختر همسایه ما بود. من او را می شناختم و با هم بازی می کردیم. هر چیزی که او می خواست، خانواده اش بلافاصله فراهم کردند. حتی یک موبایل شخصی هم داشت. برای همین به او حسادت می کردم. اما من حتی نتوانستم به مدرسه بروم و مجبور شدم با دو خواهر بزرگترم در خانه دیگران کار کنم. برای مطالعه به گوشی هوشمند نیاز داشتم. فکر دزدیدن موبایل ستاره مرا رها نکرد. به همین دلیل دفعه قبل به بهانه بازی او را به تپه های اطراف مسعودیه که نزدیک خانه مان بود بردم اما در آنجا با چاقویی که همراه داشتم او را کشتم و آنچه را که پیدا کردم به خانواده ام گفتم. تلفن همراه

با اعترافات تکان دهنده این دختر، ماموران به بررسی موبایل سرقتی پرداختند و متوجه شدند که چند فیلم ترسناک و جنایی که سحر دیده بود روی آن دانلود شده است.

این نوجوان درباره تماشای فیلم های ترسناک و جنایی با ماموران گفت: علاقه زیادی به دیدن فیلم های ترسناک و ترسناک دارم. او همچنین کشتن را از فیلم ها یاد گرفته بود.

با اعترافات دختر نوجوانش به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شد.

اما در این بین والدین مقتول نیز از دو خواهر وی شکایت کردند و مدعی شدند که آنها نیز در قتل دست داشته اند.

پس از تکمیل تحقیقات و رد این ادعا، سحر برای بررسی رشد روانی او به پزشکی قانونی معرفی شد.

زمانی که کارشناسان پزشکی قانونی با معاینات بالینی اعلام کردند این دختر متولد 1368 در زمان ارتکاب قتل به بلوغ عقلی نرسیده است و بر اساس ماده 91 قانون مجازات اسلامی در رشد کامل روانی وی تردید وجود دارد. ، در اتاق چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه است. برخورد با جرایم نوجوانان دفاع از خود است.

در دادگاه

نماینده دادستان در ابتدای جلسه کیفرخواست را قرائت کرد و گفت: با توجه به نظر کارشناسان پزشکی قانونی و به استناد ماده 91 قانون مجازات اسلامی که سحر را از قصاص مستثنی می کند، تقاضای مجازات دارم.

سپس والدین مقتول درخواست مجازات کردند.

وقتی این نوجوان در برابر قضات حاضر شد، اتهام قتل را پذیرفت و ادعا کرد که صدای مرموزی در گوشش زمزمه می‌کند و او را مجبور به قتل کرده است.

گفت: قبلاً این صدا را بارها شنیده بودم و به همین دلیل شب ها پنبه در گوشم می گذاشتم. دفعه قبل فقط می خواستم گوشی ستاره را از اوب بگیرم که او را کشتم.

در پایان جلسه، قضات با توجه به ادله موجود در پرونده، وی را از کار برکنار کردند انتقام گرفتن تبرئه و طبق ماده 91 قانون مجازات اسلامی یک زن را به پرداخت تمام مهریه و همچنین به دو سال حبس در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.