افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

دختر زیبا وقتی دوقلوش را دید بی رحم او را کشت + عکس

  • کد خبر : 187041
دختر زیبا وقتی دوقلوش را دید بی رحم او را کشت + عکس

به گزارش رکنا به نقل از سان، در آگوست 2022، دختر 23 ساله عراقی-آلمانی به نام شهربان که در اینگولشتات آلمان زندگی می کرد و علاقه زیادی به فعالیت های اینترنتی داشت، تصمیم عجیبی گرفت. او تصمیم گرفت از هویت فردی مشابه خودش که در فضای مجازی معروف بود استفاده کند. بنابراین او برای یافتن […]

به گزارش رکنا به نقل از سان، در آگوست 2022، دختر 23 ساله عراقی-آلمانی به نام شهربان که در اینگولشتات آلمان زندگی می کرد و علاقه زیادی به فعالیت های اینترنتی داشت، تصمیم عجیبی گرفت. او تصمیم گرفت از هویت فردی مشابه خودش که در فضای مجازی معروف بود استفاده کند.

بنابراین او برای یافتن دوقلوی خود جستجو کرد. شهربان مدت ها در یوتیوب به دنبال دخترانی شبیه به خودش گشت و 5 دختر را پیدا کرد و سعی کرد با آنها تماس بگیرد تا اینکه یکی از این 5 نفر به نام خدیجه در دام شهربان افتاد. خدیجه یک وبلاگ نویس اهل الجزایر و مقیم هیلبرون، اشتوتگارت بود.

اما ماجرای وحشتناک شهرابان در 18 مرداد 1391 اتفاق افتاد. او با کمک نامزدش به خدیجه پیام داد و به او گفت که او در مسابقه زیبایی خدیجه سخنان او را باور کرد و شهربان و نامزدش شاکر با خدیجه ملاقات کردند. آنها او را سوار مرسدس کردند، در مورد یک مسابقه زیبایی صحبت کردند و موافقت کردند که او را به اینگولشتات ببرند. اما در راه وارد مسیر جنگلی شدند و با چاقو به خدیجه حمله کردند. آنها زن جوان را 56 ضربه چاقو زدند آدم کشی او را آوردند و جسدش را رها کردند. شهربان لباس و کیف خدیجه را گرفت و با خود برد با این هدف که بعد از مرگ خدیجه بتواند با هویت خود در فضای مجازی فعالیت کند. اما در همان روز متوجه شد که خانواده خدیجه ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده اند.

او با شنیدن این خبر دچار وحشت شد و تصمیم به فرار به همراه نامزدش گرفت، اما در همان روز پلیس جسد خدیجه را پیدا کرد و با به دست آوردن مدارک در محل جنایت، قاتلان را شناسایی کرد.

بدین ترتیب پلیس در 27 مرداد 1391 شهربان و شاکر دستگیر شد و به قتل خدیجه اعتراف کرد.

کنراد کلیگت، سرپرست هیئت منصفه در دادگاه ناحیه اینگولشتات، گفت که شهرابان به دلیل قتل دوقلو خود و شاکر به دلیل همدستی در قتل محاکمه می شوند و محاکمه احتمالا تا پایان ژانویه ادامه خواهد داشت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.