افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دخترهای 18 ساله با این موها واقعاً فوق العاده است / شما شیک ترین استایل در بین دوستان خود خواهید بود

  • کد خبر : 169332
دخترهای 18 ساله با این موها واقعاً فوق العاده است / شما شیک ترین استایل در بین دوستان خود خواهید بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب هوا سرد است و هر چقدر هم بگوییم دیگر نه برف می بارد و نه بارون، اما همچنان سرد است و برای همین همه روی سبک های گرم و لایه ای کار می کنند. عموما خانم ها این سبک پیاز را دوست دارند. حالا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب هوا سرد است و هر چقدر هم بگوییم دیگر نه برف می بارد و نه بارون، اما همچنان سرد است و برای همین همه روی سبک های گرم و لایه ای کار می کنند. عموما خانم ها این سبک پیاز را دوست دارند. حالا پیاز چیست؟ پیازی به معنای لباس لایه لایه است، بنابراین برای گرم ماندن باید در فصل سرد چند لباس بپوشید. اما پوشیدن آن در کنار هم باید ترکیب بندی مناسبی داشته باشد، هم از نظر رنگ و هم از نظر سبک. این ترکیب به معنای کلاه پوشی نیست بلکه باید طبق روال خود و مد روز این ترکیب ها را کنار هم قرار دهید تا به یک استایل کامل و زیبا تبدیل شود.

استایل کردن محدودیت سنی دارد و در این مقاله می خواهیم با آن دسته از خانم های جوانی صحبت کنیم که بین 18 تا 20 سال سن دارند و می خواهند استایل های شیک و مد روز بپوشند، اما شاید دقیقا نمی دانند با چه چیزی چه بپوشند. یا با چی برای پوشیدن در همه مد! پس اگر خانم جوانی هستید که شیفته استایل هستید، با ما همراه باشید.

نگران نباش امسال خیلی خیلی خواستنی شده.

شاید بدانید شکت چیست، اما ندانید که چیست! این دو قطعا با هم فرق دارند و دانستن اولینی به این معنی است که می دانید کدام لباس است و حتی می توانید آن را داشته باشید. اما آیا ندانستن دومی به این معنی است که نمی دانید چرا نام او شکسته شده است؟ خب باید بگوییم که شکت ترکیبی جذاب از پیراهن و کاپشن است که معمولا سایز بزرگ و دوبله است. به طور کلی این دو ویژگی اصلی شیکت است که معمولاً همان پشم است و می توان گفت یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین ترندها است که با هر لباسی سازگار است و می توان آن را شخصی سازی کرد.

مثلا شاکت با پاهای بلند و چکمه. شاید با شلوار جین تنگ و چکمه های نخی و مچ پا. یا شاید بتوان آن را با شلوار بوت که می توان آن را چاک دار ست کرد و یا به صورت صندل های گشاد که می توان آن را با نخی پوشید.

استایل پاییزی جذاب.

پاها، پنبه و جوراب با هم دوست می شوند

البته این ترکیب را در سال های قبل هم دیده بودیم اما راستش را بخواهید امسال یکی از محبوب ترین و داغ ترین ترندها بود که ظاهری واقعا جالب و متفاوت داشت. به این ترتیب هم گرم هستید و هم می توانید تنوع ایجاد کنید و همیشه چکمه نپوشید.

در این استایل باید چند جوراب شلواری همراه با جوراب شلواری و البته هر چه نخی دارید بخرید. پای خود را داخل جوراب بگذارید و با جوراب نخی ترکیب سه تکه جالبی بسازید.

استایل پاییزی جذاب.

مدل شلوار جین چه با دامن و چه با شلوار فوق العاده به نظر می رسد.

شلوار جین همیشه طرفداران خود را داشته است زیرا زیبایی و اصالت دارد. شلوار جین را در انواع و اقسام شکل پیدا می کنیم و در بازار هم وجود دارد، علاوه بر کت، دامن و مدل های مختلف شلوار. اما چیزی که در سال جدید توجه زیادی را به خود جلب می کند، دامن های ضخیم پاگان است که با کت های جین ست می شوند. این ترکیب را می توان در دو رنگ روشن و کم رنگ انجام داد و بیشتر سبک های کم رنگ توجه دختران جوان را به خود جلب کرده است.

این لباس با شال و کلاه می تواند بسیار زیبا به نظر برسد که بسته به سلیقه شما و فضایی که در آن حضور دارید متفاوت است.

استایل پاییزی جذاب.

ژاکت پفی دخترانه خاص.

این سبک کاپشن قطعا به مذاق هر دختری خوش نمی آید اما باید بدانید که کت های پفی امسال بسیار مد شده اند که می توانند با شلوار و چکمه های گشاد یا گشاد ترکیب شوند و ظاهری متفاوت به شما ببخشند. کت های پفی به دلیل استایل کمی پسرانه برای دختران جذابیت کمتری دارند، اما ظاهر بسیار جذابی دارند که برای نشستن در کافه و انجام بازی هایی مانند مافیا و غیره عالی است.

استایل پاییزی جذاب.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.