افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

دخترم آبروم را برده بود!

  • کد خبر : 310986
دخترم آبروم را برده بود!

مردی که دختر خردسالش را به قتل رساند، گفت: دخترم گفت که می‌خواهد مستقل زندگی کند و به خانه من برنمی‌گردد، در این مورد با هم دعوا کردیم و من خیلی عصبانی بودم و دخترم را با چاقو زدم. پلیس.” به گزارش صبح امروز، مردی که دختر خردسالش را به دلیل اینکه می خواست تنها […]







مردی که دختر خردسالش را به قتل رساند، گفت: دخترم گفت که می‌خواهد مستقل زندگی کند و به خانه من برنمی‌گردد، در این مورد با هم دعوا کردیم و من خیلی عصبانی بودم و دخترم را با چاقو زدم. پلیس.”





به گزارش صبح امروز، مردی که دختر خردسالش را به دلیل اینکه می خواست تنها زندگی کند، کشته بود، جزئیات این جنایت خشن را در دادگاه تشریح کرد. متهم که مردی میانسال است، خود قتل دخترش را به پلیس گزارش داد، اما ابتدا مدعی شد که نمی داند چه کسی این کار را کرده است.

یک سال پیش مردی به نام شهرام به پلیس جنوب تهران رفت و گفت: دخترم توسط نازی در خانه اش کشته شد.

گفت: به خانه دخترم رفته بودم که با جنازه دخترم برخورد کردم. نمی دانم چه کسی این کار را کرده است.

وقتی پلیس جسد را به پزشکی قانونی رساند و تحقیقات را آغاز کرد، متوجه شد شهرام و دخترش نازی با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند.

مادر نازی این موضوع را به ماموران گزارش کرد و گفت: دخترم مدتی پیش از شوهر تازه ازدواج کرده اش جدا شد و از آن زمان شوهرم سخت گیری بیشتری نسبت به او داشت. به همین دلیل درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند.

این زمانی بود که مأموران متوجه شدند نازی توسط یکی از آشنایان کشته شده است، زیرا نه کسی به زور وارد خانه شده و نه درگیری رخ داده است. به این ترتیب شهرام دستگیر شد. وی با دیدن خود در تله اطلاعاتی ماموران لب به اعتراف گشود و گفت: نازی یک سال پیش با زن جوانی به نام نیما نامزد کرد. آنها هم ازدواج کرده بودند اما بعد از مدتی از هم جدا شدند. رفتار نازی ها بعد از جدایی تغییر کرد. او دیگر حاضر به گوش دادن به حرف های من نبود و می خواست تنها زندگی کند. متوجه شدم دخترم از طریق اینترنت با شخصی آشنا شده و عاشق او شده و به همین دلیل می خواهد تنها زندگی کند تا مزاحم نشود. او کارهایی انجام می داد که آبروی من را می برد.

این مرد در ادامه گفت: دخترم مدتی بود خانه ما را ترک کرده بود و من از او خبر نداشتم. این را از همه پنهان کردم تا اینکه فهمیدم چند خیابان پایین تر از خانه من خانه ای اجاره کرده و چند ماهی است که در آنجا زندگی می کند. آدرس دخترم را پیدا کردم و به خانه اش رفتم. به نازی گفتم بهتر است برگردی و خانه را برگردانی. قبول نکرد و گفت که می خواهم مستقل زندگی کنم و به خانه من برنمی گردم. در این مورد با هم دعوا کردیم و من خیلی عصبانی شدم و دخترم را با چاقو زدم. وقتی فوت کرد به پلیس خبر دادم.

پس از اظهارات متهم و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران رفت. در جلسه دادگاه، مادر مقتول اعلام گذشت کرد و پدرش که متهم پرونده بود، یک بار درباره ماجرا توضیح داد و گفت: من دخترم را دوست داشتم، اما نتوانستم خود را در برابر کاری که انجام می‌داد کنترل کنم. از دادگاه تقاضای بخشش دارم و متاسفم.

در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد دادگاه شدند و متهم را از جنبه عمومی جرم به شش سال حبس تعزیری محکوم کردند.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.