افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

دبی؟ من نمی دانم! / مجلل ترین برج ایران باغ هرمس را ببینیم که چهار برابر دبی را پشت سر می گذارد.

  • کد خبر : 302073
دبی؟  من نمی دانم!  / مجلل ترین برج ایران باغ هرمس را ببینیم که چهار برابر دبی را پشت سر می گذارد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر فکر می کنید در خارج از ایران امکانات موجود است و خبری از رونق سبک زندگی در کشور خودمان نیست یا کمتر از کشورهای دیگر است، سخت در اشتباهید! چون وقتی بودجه و حساب بانکی جدی داشته باشی قطعا می توانی انواع امکانات فوق […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر فکر می کنید در خارج از ایران امکانات موجود است و خبری از رونق سبک زندگی در کشور خودمان نیست یا کمتر از کشورهای دیگر است، سخت در اشتباهید! چون وقتی بودجه و حساب بانکی جدی داشته باشی قطعا می توانی انواع امکانات فوق العاده را در پایتخت ایران یعنی تهران خودمان تجربه کنی. برای مثال برج هرمس معروف به برج باغ هرمس و برج کوهیار فرشته در واقع یکی از مجلل ترین برج های تهران است که در خیابان فرشته قرار دارد. این برج که یک مجتمع آپارتمانی است یکی از خاص ترین و مجلل ترین ساختمان های مسکونی در منطقه الهیه به حساب می آید که دارای امکانات و مشاعات منحصر به فرد و فوق مدرن است. در این مقاله قصد داریم با این برج جذاب آشنا شویم.

محل دقیق برج باغ فوق لوکس هرمس کجاست؟

برج نامگذاری شده یعنی برج هرمس در منطقه یک تهران، محله الهیه، خیابان ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته قرار دارد که این روزها به خیابان فیاضی، چهارراه کوهیار و نمازی تغییر نام داده است. کوچه.

مشخصات آسمان خراش هرمس که واقعا به آسمان رسید

این پروژه با امکانات به روز مدرن خود در کنار طراحی خیره کننده، ساختمانی خاص و منحصر به فرد را تشکیل داده است. آسمان خراش هرمس در زمینی به مساحت حدود 6000 متر مربع، دارای 47 طبقه و در ارتفاع 121 متری با سازه فلزی پیچ و مهره ای ساخته شده است. این برج که به عنوان برترین سازه فلزی ایران در سال 1393 معرفی شد، مورد تقدیر و تشکر معمار قرار گرفت. برج هرمس توسط معمار فرزاد دلیری ایده و طراحی شده است.

مجلل ترین برج تهران، برج هرمس

واحدهای بزرگ با بالکن های بزرگ در طبقات 1 تا 15

اگر بخواهیم در مورد این برج بیشتر بدانیم باید بگوییم که واحدهای مسکونی واقع در طبقات 1 تا 15 برج دارای مساحت 420 و 490 متر مربع بوده و به این صورت طراحی شده اند. از طرفی در هر طبقه 4 واحد و واحدهای شمالی هر کدام 420 متر هستند. دارای 36 متر مربع بالکن با ابعاد بسیار چشمگیر و جذاب و همچنین فضای خشکشویی، فضای مجزا برای کارکنان و مهمانان، اتاق خواب های مستر و البته آشپزخانه ای کاملا مدرن طراحی و ساخته شده است.

مجلل ترین برج تهران، برج هرمس

وارد واحدهای مسکونی طبقات 26 تا 20 شوید و لذت ببرید!

خب ما وارد طبقات 16 تا 20 شدیم که طبیعتا سطوح بالاتری دارند. مساحتی به مساحت 925 متر مربع که فضای قابل توجهی را در اختیار ساکنین قرار می دهد. در اینجا در هر طبقه 2 واحد مسکونی داریم که موقعیت این آپارتمان ها از شرق به غرب است و هر کدام می توانند در هنگام طلوع و غروب خورشید منظره بسیار زیبا و خاصی از خورشید داشته باشند. فضاهای لابی ورودی، فضای تلویزیون، منطقه صبحانه، اتاق غذاخوری مجزا، سینمای خانگی، اتاق خواب مستر، منطقه لاندری، سوئیت مهمان با حمام و توالت، فضای سرویس مجزا، تراس با جکوزی، فضای ورزش اختصاصی با حمام مدرن و سرویس حمام. آشپزخانه تنها بخشی از این واحد مسکونی 925 متر مربعی است.

مجلل ترین برج تهران، برج هرمس

سازه برج باغ هرمس فرشته با طراحی آمریکایی

جالب است بدانید که برج باغ هرمس در فرشته مطابق با استانداردهای طراحی آمریکایی و همچنین استانداردهای ملی ساخت و ساز و مسکن ایران ساخته شده است که با استفاده از اتصالات پیچ و مهره ای طراحی شده است. ابداعات و ابتکارات زیادی در این سازه در قسمت های مختلف سازه به کار گرفته شده است که یکی از آنها کاوش بستر زیر فونداسیون با استفاده از georadar (GPR)، استفاده از کنسول های بلند، دهانه های 12 متری و طبقات مرتفع می باشد. ناگفته نماند که تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این پروژه به بهترین سازه فلزی کشور در سال 1393 تبدیل شود.

امکانات عالی هرمس گاردن تاور

از دیگر امکانات رفاهی جذاب برج هرمس فرشته می توان به استخر 500 متری، فضای سبز به مساحت 3900 متر مربع در اطراف مجتمع مسکونی و همچنین بام سبز به مساحت 612 متر مربع، سکوی هلی کوپتر 80 متری، اتاق اسکواش متر مربع، سالن بدنسازی 100 متر مربع و سالن اجتماعات 380 متر مربع. و لابی مجلل هم ذکر شد. از سوی دیگر پوشش و خط کشی ویژه کف، عایق صوتی و حرارتی، شبکه اینترنت اختصاصی برای هر واحد، آنتن دهی مرکزی و ماهواره ای در جهات مختلف و البته سیستم تلفن فیبر نوری از دیگر امکانات فوق العاده برج هرمس الهیه است. ، که می توان در مورد این امکانات کوچک صحبت کرد. این در ابتدای مقاله نشان داده شد.

مجلل ترین برج تهران، برج هرمس

لابی اختصاصی برج باغ هرمس فرشته با سقف های بلند و پنجره های واقعی

در این برج یک طبقه به عنوان لابی وجود دارد، اما لابی به تنهایی حدود 640 متر مربع مساحت دارد. این لابی مبله است و علاوه بر فضای بزرگی که برای پاسخگویی و دریافت دارد دارای پنجره هایی با طرح های خاص به ارتفاع 6.5 متر و دارای فضایی آرام و زیبا برای ارتباطات کاری می باشد.

مجلل ترین برج تهران، برج هرمس



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.