افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

دایی از شرکت در انتخابات مجلس امتناع کرد

  • کد خبر : 215670
دایی از شرکت در انتخابات مجلس امتناع کرد

ابوالفضل عمویی نماینده تهران و کاندیدای دوازدهمین دوره مقننه طی بیانیه ای از حضور در انتخابات انصراف داد. به گزارش ایسنا، متن انصراف ابوالفضل عمویی از حضور در انتخابات مجلس به شرح زیر است: «مردم شریف ایران، همشهریان عزیز و بزرگوار تهرانی، با سلام و عرض ادب و احترام؛ در این تقریباً ۴ سالی که […]

ابوالفضل عمویی نماینده تهران و کاندیدای دوازدهمین دوره مقننه طی بیانیه ای از حضور در انتخابات انصراف داد.

به گزارش ایسنا، متن انصراف ابوالفضل عمویی از حضور در انتخابات مجلس به شرح زیر است:

«مردم شریف ایران، همشهریان عزیز و بزرگوار تهرانی، با سلام و عرض ادب و احترام؛ در این تقریباً ۴ سالی که افتخار انتخاب و نماینده مردم شریف پایتخت در یازدهمین دوره شورای اسلامی را داشتم. سعی کردم مطالبات عمومی مردم را پیگیری کنم و در اصلاح مصوبات مجلس برای حل مشکلات جامعه مشارکت داشته باشم و در حوزه تخصصی خود یعنی سیاست خارجی با ارائه راهکارهایی برای ارتقای هر چه بهتر خارجی ها اقدام خواهم کرد. سیاست در راستای منافع ملی

محور فعالیت‌های من چه در قانون‌گذاری و چه در نظارت و حتی اظهارنظر در سیاست خارجی، مبتنی بر مشورت کارشناسان جوان یا با تجربه بود که با اهدای دانش خود سعی در بهبود تصمیم‌گیری در کشور داشتند. به همین دلیل در این مدت بارها به اندیشکده ها و اندیشکده های سیاست خارجی دعوت شدم تا نظرات آنها را بشنوم و صدای نخبگان جوان و خلاق کشور را منعکس کنم. من معتقدم بهره برداری از این چشمه جوشان اندیشه یکی از دستاوردهای من در دوره ای است که به عنوان نماینده مردم خدمت می کردم. مفتخرم که یکی از نتایج این دوره از فعالیت، تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بود و این قانون به تصویب رهبر فرزانه انقلاب رسید و آن را سند افتخار دوران خود می دانم. فعالیت، نمایندگی .

من نه در این دوره از انتخابات و نه در دوره قبل به میل خودم در این راه قدم نگذاشتم، بلکه پیشنهاد جمعی از دوستان و بزرگان نیروهای انقلابی بود که این راه را برای من باز کرد و اکنون که اجباری به این کار ندارم، استعفای خود را پس می‌گیرم و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را اعلام می‌کنم. اما چند نکته کوتاه را عرض می کنم:

1- عملکرد کلی نمایندگان مجلس یازدهم را علیرغم برخی انتقادات قابل قبول می دانم و سعی کرده ام از فرصت موجود در رسانه ها برای تبیین عملکرد این مجلس انقلابی و بعد از انتخابات چشم انداز استفاده کنم. جزئیات بیشتر. عملکرد مجلس بویژه در حوزه سیاست خارجی را به اطلاع دوستان عزیز خواهم رساند.

2- تا 15 خرداد 1403 تا زمانی که زنده هستم نماینده مردم شریف و عزیز و بزرگوار هستم و انشاالله تا آخرین ساعت به وظایف خود عمل می کنم و این فرصت را برای خدمت از دست نمی دهم. مردم و خودم را وقف رشته تخصصی خود کنم. ضمناً از مشتریان عزیز بابت کاستی هایی که در این مدت خدمت رسانی صورت گرفته عذرخواهی می کنم.

3- از مردم عزیز ایران و تهران دعوت می کنم تا در انتخابات 20 اسفند حضور فعال داشته باشند و امیدوارم با انتخاب نمایندگانی که دارای سه شاخصه سلامت، عقلانیت و انقلاب باشند، مجلسی کارآمدتر را در دوازدهم شاهد باشیم. مدت، اصطلاح. پروردگارا، مرا در عدالت وارد کن و به عدالت بیرون آور و مرا فرمانروای یاران خود قرار ده.

ابوالفضل عمویی، نماینده مردم شریف تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی – دوره دوم، 17 اسفند 1402.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.