افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

دایره المعارف تفاسیر و احادیث قرآن به کتابخانه ملی مالزی اهدا شد.

  • کد خبر : 199821
دایره المعارف تفاسیر و احادیث قرآن به کتابخانه ملی مالزی اهدا شد.

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور، 450 جلد کتاب را به کتابخانه ملی مالزی اهدا کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دکتر حبیب رضا ارزانی، رایزن […]

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور، 450 جلد کتاب را به کتابخانه ملی مالزی اهدا کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دکتر حبیب رضا ارزانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی. ایران در مالزی از کتابخانه ملی این کشور در کوالالامپور بازدید کرد.
در این نشست 10 نسخه از کتاب های فارسی برگزیده با ترجمه مالایی و انگلیسی در 45 بسته به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به کتابخانه های مالزی و در مجموع 450 عنوان کتاب به کتابخانه های مالزی اهدا شد.
کتاب گلستان سعدی با ترجمه انگلیسی، کتاب امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر به زبان مالایی، منتخب اشعار عرفانی مولانا، مجموعه مقالات میراث فرهنگی ایران و مالزی، فرهنگ اسلامی کتاب انقلاب، مبانی و عوامل آن، انسان و سرنوشت، تالیف استاد شهید مطهری، حلقه. از جمله کتاب های اهدایی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی به کتابخانه ملی این کشور.
دو کشور پس از بازدید از بخش های مختلف کتابخانه ملی مالزی بر روابط مشترک دو کشور برای تعاملات فرهنگی، احیا و تمدید تفاهم نامه مشترک کتابخانه ملی ایران و مالزی، چاپ اسناد مشترک تاکید کردند. کتاب در زمینه های مختلف، برگزاری نمایشگاه های مشترک کتاب و اجرای برنامه های فرهنگی.

در ادامه دکتر ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی از پنج هزار نسخه خطی مالایایی و 700 عنوان کتاب ایرانی این کتابخانه بازدید کرد.
کتابخانه مالزی بیش از 506 نماینده در سراسر مالزی دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.