افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
9

داک پرسکات درباره نظرات لبرون درباره عکس جری جونز بحث می کند

  • کد خبر : 1726
داک پرسکات درباره نظرات لبرون درباره عکس جری جونز بحث می کند

مدافع گاوچران به افکار جیمز در مورد عکسی که اخیراً از مالک دالاس در یک اعتراض ضد تبعیض نژادی در سال 1957 منتشر شد، پرداخت. از آنجایی که تصویر جری جونز مالک کابوی ها که در سال 1957 در تظاهرات ضد تبعیض نژادی آرکانزاس ایستاده بود، قبل از بازی دالاس در برابر غول ها در […]



مدافع گاوچران به افکار جیمز در مورد عکسی که اخیراً از مالک دالاس در یک اعتراض ضد تبعیض نژادی در سال 1957 منتشر شد، پرداخت.

از آنجایی که تصویر جری جونز مالک کابوی ها که در سال 1957 در تظاهرات ضد تبعیض نژادی آرکانزاس ایستاده بود، قبل از بازی دالاس در برابر غول ها در روز شکرگزاری ظاهر شد، باعث ایجاد گفتگو در مورد جونز و گذشته او شد.

جونز، اهل آرکانزاس، 14 ساله بود که در عکسی در 9 سپتامبر 1957 در نورث لیتل راک بالا گرفته شد که نشان می‌داد گروهی از دانش‌آموزان سفیدپوست در را مسدود کرده بودند و به شش دانش‌آموز سیاه‌پوست فحش‌های نژادی فریاد می‌زدند. همانطور که آنها سعی کردند وارد شوند. در حالی که جونز گفت که قصد ندارد هیچ یک از دانش‌آموزان سیاهپوست را نشان دهد و از روی کنجکاوی در این رویداد شرکت می‌کرد، دو ورزشکار سرشناس در مورد ظاهر شدن مجدد عکس وزنه گرفتند.

پس از پیروزی 128–109 لیکرز در برابر تریل بلیزرز در روز چهارشنبه، لبرون جیمز از رسانه ها پرسید که چرا از او سؤالاتی درباره جونز نمی پرسد، همانطور که درباره اشتراک گذاری تبلیغات یهودی ستیزانه توسط کایری اروینگ بود.

جیمز گفت: “وقتی صحبت های کایری را تماشا می کنم و او می گوید، “من می دانم که هستم”، اما می خواهم همان انرژی را حفظ کنم وقتی در مورد مردمم و چیزهایی که از سر گذرانده ایم صحبت می کنیم.” و عکس جری جونز یکی از آن لحظاتی است که مردم ما – سیاه پوستان – در آمریکا از سر گذرانده اند.

من احساس می کنم به عنوان یک سیاه پوست، به عنوان یک ورزشکار سیاه پوست، به عنوان فردی با قدرت و یک پلت فرم، وقتی کاری اشتباه انجام می دهیم یا کاری که مردم با آن موافق نیستند، در هر روزنامه، هر پوشش خبری، در علامت پایین، در مورد هر روز پرسیده می شود. اما به نظر من کل وضعیت جری جونز، عکس – و می دانم که سال ها و سال ها پیش بود و همه ما اشتباه می کنیم، متوجه شدم – اما به نظر می رسد که فقط زیر آن دفن شده است، مانند “اوه، این اتفاق افتاده است” ، خوب ما فقط ادامه می دهیم. و من تا حدودی ناامید هستم که این سوال را از شما دریافت نکردم.

روز پنجشنبه، اظهارات پرشور جیمز باعث شد تا خبرنگاران از داک پرسکات، مدافع کابوی – که دو نژاد است و پدرش سیاه پوست است – در مورد افکار او درباره نظرات ستاره لیکرز بپرسند. پرسکات گفت که انتشار این عکس به عنوان یک یادآوری به مردم عمل می کند “می تواند همدل تر باشد” به همان خوبی “زمان هایی که از جایی که الان هستیم آمده ایم.”

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

“مردی که کاملاً دو نژادی است … برای من آسان است که در مورد نژاد از یک طرف صحبت کنم … من نمی دانم که آیا کاملاً پردازش کرده ام یا نه [the photo] در تمام راه، صادقانه،” پرسکات گفت. فکر می‌کنم لبرون در مورد عکس صحبت می‌کند یا خیر؟

پرسکات گفت: «منظورم این است که … 65 سال پیش است و زمان چگونه تغییر کرده است. از آن زمان به رزومه این مرد نگاه کنید. … همانطور که گفتم لطف کنید. من فکر می‌کنم که این یک مکالمه و یک سوال نه تنها برای او، بلکه برای شما و اینکه چقدر در پوشش و بحث در مورد تفاوت‌ها و تفاوت‌های نژادی مسئول بوده‌اید، احساس می‌کنید.»

پرو بولر دو بار نیز گفت که ایده او برای ارائه فیض ناشی از “تلاش او برای تبدیل جهان به مکانی بهتر” است.

پرسکات گفت: “این چیزی است که من در هسته خودم هستم و تمام چیزی که به آن اعتقاد دارم.” «چیزهای ناگوار از گذشته برمی‌آیند… و نشان می‌دهند که تا چه حد پیشرفت کرده‌ایم. … خیلی وقت پیش نبود که همه در دو طرف مختلف نشسته بودیم و با هم نبودیم.

“اما همانطور که گفتم، اگر هنوز همینطور بود، اینجا نبودم، بنابراین به لطف و تغییر ایمان دارم.”

در حالی که عکس جونز دیالوگ ها را برانگیخته است، مالک کابوی قبلا در مصاحبه ای با دیو مارانیس و سالی جنکینز از واشنگتن پست از اینکه او برای کمک به دانش‌آموزان سیاه‌پوست احساس فراگیری نکرد، پشیمان شد.

“من اغلب پرسیده ام: “چرا بیشتر کار نکردی؟” جونز گفت. «چرا بلند نشدی و نخواستی آنها در اتوبوس بیایند و بنشینند به جای ایستادن؟ چرا بیشتر انجام ندادی؟»

  • پوشش بیشتر NFL: بازگشت دشان واتسون و خطر قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی
  • NFL هفته 13 انتخاب از کارکنان MMQB
  • طرفداران Browns اکنون چه می کنند؟
  • برای پوشش بیشتر Dallas Cowboys، به کشور کابوی ها.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.