افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

داوطلبان 3 روز فرصت دارند نسبت به نتایج نمره دهی اعتراض کنند.

  • کد خبر : 171572
داوطلبان 3 روز فرصت دارند نسبت به نتایج نمره دهی اعتراض کنند.

آفتاب نیوز: براساس گزارش روابط عمومی از فرمانداری خاراسان شمالی ، سید محمد تقلراگی ، معاون وزیر سیاسی داخلی و رئیس ستاد انتخاباتی کشور ، مشارکت خوب مردم خاوراسان شمالی در انتخابات را برجسته کرد و بیان کرد: مردم خراسان شمالی در تمام حوادث و رویدادهای انقلاب. اسلام گرایان در صحنه حضور داشته اند. این […]

آفتاب نیوز:

براساس گزارش روابط عمومی از فرمانداری خاراسان شمالی ، سید محمد تقلراگی ، معاون وزیر سیاسی داخلی و رئیس ستاد انتخاباتی کشور ، مشارکت خوب مردم خاوراسان شمالی در انتخابات را برجسته کرد و بیان کرد: مردم خراسان شمالی در تمام حوادث و رویدادهای انقلاب. اسلام گرایان در صحنه حضور داشته اند. این موضوع ناشی از دینداری، بصیرت، مسئولیت پذیری و حاکمیت مردم این استان است.

وی گفت: “تمایل به مشارکت با اشتیاق در همه کلاس ها ، گروه های قومی ، احزاب ، محافل میانه ، جانبازان ، دانشمندان و غیره در شمال خراسان و با حداکثر مشارکت برای تحقق خواسته های رهبر عالی و همچنین در جهت وجود دارد. تشکیل مجلس قوی». بیایید تلاش کنیم

معاون سیاسی داخلی کشور اظهار داشت که در دولت XIII و با روح همدلی و همکاری مقامات ، اتفاقات خوبی در روند اجرای انتخابات و ارائه زیرساخت های انتخاباتی در استان رخ داده است و افزود: به دلیل جدید قانون و امکان استفاده از 5 مدرک هویتی از جمله; کارت ملی ، کارت تخلیه ، گذرنامه و کارت هویت و نیاز به ایجاد سیستم احراز هویت هویت در کلیه مراکز رای گیری ، زیرساخت های خوبی را برای انجام صحیح انتخابات فراهم کرده است.

شاهچراگی با مراجعه به اعلامیه صلاحیت نامزد ، گفت: نامزدهایی که واجد شرایط نبوده اند می توانند شکایات خود را از 17 تا 19 ژانویه به مدت سه روز ، از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر ثبت کنند و دوباره در سیستم اعلان شورای گاردین دنبال می شوند. اعتراضات را ظرف 30 روز بررسی و نتایج را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی این کشور تأکید کرد که لازم است بی طرفی مدیران در مراحل اجرایی انتخابات را مشاهده کند و گفت: بی طرفی و از تعصب در تمام مراحل اجرایی انتخابات در 11 مارس سال جاری جلوگیری می کند. از سوی مسئولان امری ضروری و قطعی است.

شاهچراگی توضیح داد: رهبری دولت سیزدهم خود را به غیر از خدمتگزار بودن ، عزت نمی داند و در واقع خدمتگزار مطلوب حق ملت محبوب ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر مرکزی انتخابات این کشور و دولت سیزدهم از تمام توانایی ها ، امکانات و قدرت های خود برای برگزاری انتخابات سالم تا حد امکان ، با دقت و نظارت استفاده کرده اند.

شاهچچراگی اظهار داشت که هدف از برگزاری چنین جلسات توضیحی ، نظارت بر حوزه های انتخابیه برای دستیابی به حداکثر و قوی در نظرسنجی ها در 11 مارس امسال است و افزود: برای ایجاد آگاهی و توضیح اهمیت انتخابات و حضور مردم و انواع مختلف جوانان و زنان… در پای صندوق های رای تلاش کنند.

وی توضیح داد: نظارت و تلاش مقامات برای حل نگرانی ها و مشکلات مردم و اقدامات مؤثر و پروژه های امیدوارکننده باعث ایجاد احساس رضایت در بین مردم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.