افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
13

داور NBA به دلیل توهین ناسزا به اسپنسر دینویدی کنار گذاشته شد

  • کد خبر : 729
داور NBA به دلیل توهین ناسزا به اسپنسر دینویدی کنار گذاشته شد

برادران تونی در یک بازی به اظهار نظر تحقیر آمیز خود نسبت به ستاره ماوریکس پرداختند. طبق گزارشات NBA داور تونی برادرز را برای یک بازی پس از تماس او از زمین خارج کردماوریکسنگهباناسپنسر دینویدییک “b—h-ass motherf—er” در جریان بازی دالاس مقابل رپتورز در 4 نوامبر. برادرز یکی از ارشدترین داوران لیگ است که از […]



برادران تونی در یک بازی به اظهار نظر تحقیر آمیز خود نسبت به ستاره ماوریکس پرداختند.

طبق گزارشات NBA داور تونی برادرز را برای یک بازی پس از تماس او از زمین خارج کردماوریکسنگهباناسپنسر دینویدییک “b—h-ass motherf—er” در جریان بازی دالاس مقابل رپتورز در 4 نوامبر.

برادرز یکی از ارشدترین داوران لیگ است که از فصل 1994–1995 قضاوت کرده است. به گفته مارک استاین، یکی از اعضای NBA، NBA تصمیم خود را برای نشستن برادران اعلام نکرد زیرا این یک تعلیق رسمی نبود.

دینویدی در کنفرانس خبری پس از پیروزی 111–110 ماوریکس بر رپتورز، در مورد اظهارات برادرز صحبت کرد. گارد ماوریکس در کوارتر دوم بازی یک خطای فنی ارزیابی شده بود.

پس از اینکه Brothers برای خطا در سوت خود دمید، دینویدی از او دفاع کرد و گفت: «این یک خطا نبود.» سپس، به گفته دینویدی، یکی از هم تیمی هایش به او گفت که داور 29 ساله او را “مادر بی—ه-ه-الاغ—ر” خطاب کرده است.

دینویدی همچنین به خبرنگاران گفت که به طور بالقوه از یک کلمه نفرین استفاده کرده است اما این به معنای توهین آمیز نبوده است. او از برادران می خواست که این نظر را در چهره او بیان کنند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

دینویدی «همه یک رقیب هستند». گفت. “من درک می کنم که گرمای لحظه است. من قطعاً فحش‌هایی گفته‌ام، اما اگر در مقابل کسی در تیم دیگر بازی می‌کردم و آن‌ها این را به هم تیمی‌ام می‌گفتند، مثل این می‌گفتم که “هی، من اینجا هستم.”

«اما چون بدیهی است [referees are in] موقعیت‌های قدرت و غیره، لزوماً نمی‌توانید آن آدرس را بخواهید، بنابراین من فقط موضع منصفانه‌ام را اتخاذ می‌کنم و می‌گویم: «هی، ببین، اگر چنین احساسی داری، خوب از من، فقط آن را به صورتم بگو، مانند هر مرد بالغ دیگری. این تمام چیزی است که می خواهم.»

دینویدی همچنین گفت که برادران کف زدن او را به‌عنوان وسیله‌ای برای بی‌احترامی درک نکردند.

دینویدی: «من از برادران تونی به خاطر چیزی که به نظر می رسید او را عصبانی نگه داشته است عذرخواهی می کنم، که یک کف زدن بود. گفت. او فکر کرد که این بی احترامی است. اگر بازی‌ها را تماشا می‌کنید، و می‌دانم که داوران باید این کار را انجام دهند، می‌بینید که برای جلب توجه هم‌تیمی‌هایم، چیزهایی از این قبیل، دست می‌زنم، اما این چیزی شخصی نبود، بنابراین به عنوان یک مرد، می‌خواهم بگویم اول از همه متاسفم.

و در مرحله دوم، من می خواهم بگویم، نه تنها من دوست دارم [fine] پول را پس می‌دهم، اما دوست دارم برای هم تیمی‌هایم به عنوان یک مادر بی‌———— لقب نگیرم.”

برادران هنوز به اظهار نظر مربوط به Dinwiddie توجه نکرده اند. دینویدی در این فصل میانگین 17.1 امتیاز، 3.1 ریباند و 4.9 پاس منجر به گل برای ماوریکس به دست آورده است.

  • پوشش بیشتر NBA: The Heat گیج کننده ترین تیم NBA هستند
  • رتبه بندی قدرت NBA: Suns and Cavs Gain Ground
  • بحث در مورد آینده رزمندگان جوان
  • بر اساس گزارش، کارل-آنتونی تاونز در اثر آسیب دیدگی ساق پا دچار آسیب ساختاری نشده است.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.