افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

داور 13 امتیاز را از ما گرفته است

  • کد خبر : 276895
داور 13 امتیاز را از ما گرفته است

رضا عنایتی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: در هفته های اخیر هستیم و شرایط برای تیم های بالا و پایین جدول و دیدار فردای ما بحرانی است. دو تیم برای کسب امتیاز خوب تلاش می کنند. و ادامه داد: آماده ایم و امیدوارم نتیجه به نفع ما […]

رضا عنایتی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: در هفته های اخیر هستیم و شرایط برای تیم های بالا و پایین جدول و دیدار فردای ما بحرانی است. دو تیم برای کسب امتیاز خوب تلاش می کنند.

و ادامه داد: آماده ایم و امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد.

سرمربی پیکان با بیان اینکه فولاد قوی است و امکانات زیادی دارد و برای همه فوتبالدوستان عجیب است که چرا این جایگاه در جدول است، خاطرنشان کرد: من شاگرد ویسی در تیم صبا باتری بودم و او دانشی دارد. و اعتماد به نفس دارد و می تواند از این وضعیت احمق بازی کند. در هر صورت ما حاضریم شرایط خود را بهتر کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: خاطرات فوق العاده ای با آقای ویسی دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. تمام توجه ما معطوف به بازی فردا است و امیدوارم با همدلی و شجاعت در همه ابعاد بازی بجنگیم. چند بازیکن مصدوم داریم که می خواهم آنها را دوباره در زمین ببینم که مهمترین آنها ثابت ایمان بود که نگران وضعیت او بودیم. امیدوارم با قدرت به فوتبال بازگردد. البته مطمئنم بازیکنان تعویضی ما که نشان دادند کیفیت بالایی دارند، فردا با دست پر تلاش خواهند کرد تا تیم را از زمین خارج کنند.

عنایتی در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: نباید در مورد داوری صحبت کنم، اما آنچه مشخص است این است که فکر می کنم اشتباهات داوری بین 12 تا 13 امتیاز برای تیم ما تمام شد. خطاهای غیرعمد بخشی از فوتبال است و امیدوارم با قرار دادن داوران مجرب برای ادامه بازی ها، خطاها به حداقل برسد تا تیم ها در یک زمین بازی به نتایج خود دست یابند. ما هم به این امید داریم. امیدوارم دوستانی که قرار است بازی فردا را قضاوت کنند روز خوبی داشته باشند تا حق تیم ضایع نشود. ما همیشه احترام گذاشته‌ایم و دنبال جنجال نبوده‌ایم و نخواستیم این مسائل را بزرگ‌نمایی کنیم و همچنان به جامعه داوری احترام می‌گذاریم. این وظیفه ماست. به هر حال امیدوارم داور بدون هیچ اشتباهی کارش را تمام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا مقابل فولاد برای شما بازی مرگ و زندگی است؟ وی گفت: می توان گفت اینطور است اما در فوتبال اتفاقات زیادی می افتد و فکر می کنم فولاد با توجه به میزبانی او بیشتر از ما فشار خواهد آورد. ما کار خودمان را در زمین انجام می دهیم و به بازیکنانم گفتم تنها چیزی که می تواند ما را از هدفمان دور کند عجله است. تیم ما جوان است و جوان بازی کردن عواقب زیادی دارد. به هر حال تیم ما در دیدارهای گذشته به دلیل شرایط داوری امتیازاتی را از دست داد و به عنوان مثال در بازی با ذوب آهن دروازه ما سالم بود و در بازی با اراک این پنالتی به نفع تیم ما انجام نشد. اگر این موارد را کنار هم بگذاریم، از نظر روانشناسی جمع کردن جوانان بسیار سخت است. به هر حال زندگی ادامه دارد و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در دو بازی آینده امتیازات لازم را کسب کنیم تا در شرایط خوبی در لیگ بمانیم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که گفته می شود از تهران در اراک از استقلال پذیرایی می کند. وی گفت: اطلاعی از محل برگزاری بازی های ما ندارم. فقط مسئولیت فنی بر عهده من است و از هر آنچه باشگاه به من می دهد اطاعت می کنم. انشاالله از این بازی هم عبور کنیم و بعد وقت صحبت باشد./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.