افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

داور می خواست بازی را مساوی کند.

  • کد خبر : 161285
داور می خواست بازی را مساوی کند.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و مقابل تیمی بازی کردیم که فرم و نظم خوبی دارد. چند بازی این تیم را دیده بودیم و شاید در بسیاری از بازی ها هیچ […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و مقابل تیمی بازی کردیم که فرم و نظم خوبی دارد. چند بازی این تیم را دیده بودیم و شاید در بسیاری از بازی ها هیچ شانسی به حریف ندادند و با توجه به سازماندهی دفاعی این تیم ایجاد موقعیت دشوار بود. من به آنها تبریک می گویم و به بازیکنان می گویم برای گلزنی عجله نکنید اما به دلیل خطا و صحنه آفساید به گل رسیدیم.

ادامه تساوی استقلال مقابل گل گهر با فرمول تکراری / تیم نکونام از سپاهان به صدر جدول رسید.
و افزود: بعد از گل آفساید که زدیم سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موفق به گلزنی شدیم اما اعتراضات نیمه دوم را احساساتی کرد. رقیب بازیکنان بلند قد را وارد زمین کرد و بازی مستقیم ادامه یافت. با احترام ویژه به پیام حیدری داور، اما او دوست داشت بازی 1-1 به پایان برسد. او دوست داشت بازیکنان از خط 18 قدم دور شوند و خطر کمتری در دروازه ایجاد کنند و اشتباهاتی هم مرتکب شد که به ما آسیب زد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تیم ما با توجه به بازی پرفشار در دربی و بازی با نساجی مازندران انرژی زیادی صرف کرد. بازیکنان ما امروز از نظر بدنی خسته بودند و نتوانستند مانند بازی های گذشته عملکردی داشته باشند. دو بازیکن خوش آتیه روی نیمکت ما حضور داشتند و شرایطی نداشتیم که از آنها هر جایی که می خواستند استفاده کنیم. یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده و باید روی این بازی تمرکز کنیم. تیم ما برای نیم فصل دوم باید قوی تر شود و حداقل 5 بازیکن می خواهیم و امیدوارم بتوانیم برای نیم فصل دوم بهتر جذب کنیم. تا اینجای کار کادر فنی و بازیکنان همه چیز داده اند و هواداران هم حمایت کرده اند.

نکونام در خصوص ارتباط دو نیمه باشگاه گل گهر سیرجان و اعلام پنالتی هفتم برای استقلال در دیدارهای رودررو با این تیم، گفت: من در مورد این بازی صحبت می کنم و شما می توانید در مورد بقیه بازی ها صحبت کنید. بازی. این از طرف خدای ما است که VAR است. امروز به دلیل آفساید گل خوردیم و اگر آفساید می شد شرایط مسابقه عوض می شد. وقتی گل میزنید برای بردن به دو گل نیاز دارید اما وقتی بازی مساوی است با یک گل برنده میشوید. مسئولان گل گهر در بین دو نیمه به سرعت بیانیه ای دادند. من نظر شخصی ام را گفتم و گل او آفساید بود و همه دیدند که داوری به نفع او بود.

یادآور شد: علاوه بر کارشناسان شاتل بگیر، سایر کارشناسان داوری نیز می توانند در مورد پنالتی استقلال اظهار نظر کنند. متاسفانه گل آفساید زدیم و در سناریوی پیمان بابایی می توانم بگویم تشخیص خطای پنالتی سخت بود اما فکر می کنم پای دروازه بان به مچ پای بابایی برخورد کرد و می توانستند پنالتی را بزنند. آنقدر اعتراض کردند و در بین دو نیمه در تونل ورزشگاه به داور حمله کردند که داور می خواست بازی با تساوی تمام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.