افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

داور بازی پرسپولیس – تراکتور/اخطار بیرانوند سختگیرانه بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210599
داور بازی پرسپولیس – تراکتور/اخطار بیرانوند سختگیرانه بود – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس – تراکتور قضاوت خوبی داشت. حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: کاظمی قضاوت بسیار خوبی داشت و نشان داد که به تجربه کامل رسیده و دیگر سوت های عجولانه ای در کار […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس – تراکتور قضاوت خوبی داشت.

حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: کاظمی قضاوت بسیار خوبی داشت و نشان داد که به تجربه کامل رسیده و دیگر سوت های عجولانه ای در کار نبود. بازی بسیار ظریف بود و کاظمی به خوبی از عهده آن بر می آمد. امتیاز خوبی هم داد که جلوی حملات دو تیم را نگرفت، این یکی از نکات جالب دیدار پرسپولیس و تراکتور بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول ترابی در محوطه جریمه با تراکتور برخورد کرد و اعتراض شدیدی داشت و معتقد بود داور باید پنالتی بگیرد که کاظمی به درستی دستور ادامه بازی را داد.

این کارشناس داوری یادآور شد: در نیمه دوم هم قضاوت خوبی از کاظمی دیدیم. در پایان قسمت دوم دو صحنه اتفاق افتاد. در صحنه اول مهاجم تراکتورسازی توپ را به سمت پشت و دست فرجی زد که مدافع پرسپولیس تکل زده بود و دستش بسته بود. در این صحنه حتی اگر توپ به دست فرجی خورد، هند نبود و داور تصمیم درستی گرفت. در صحنه دوم گئورگی گلسیانی با دست مهاجم تراکتور را شارژ کرد اما از آنجایی که اقدام این مهاجم کامل نبود خطا محسوب نمی شود و بازی ادامه دارد. درست است.

سلیمانی گفت: همه اخطارها درست بود اما اخطاری که به بیرانوند داد سخت بود و داور از پس این صحنه برآمد. بیرانوند مصدوم بود و اگر کارت زرد نمی گرفت کسی از داور انتقاد نمی کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)