افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

داوران ایرانی صادق و محترم هستند.

  • کد خبر : 344874
داوران ایرانی صادق و محترم هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه با در نظر گرفتن شرایط از ابتدا می دانستیم شروع سختی داریم، اظهار داشت: پیشرفت تیم رو به رشد است. خوان کارلوس گاریدو بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خوزستان در قزوین با بیان اینکه بازی فردا برای ما بسیار مهم است و امیدوارم سه امتیاز این […]

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه با در نظر گرفتن شرایط از ابتدا می دانستیم شروع سختی داریم، اظهار داشت: پیشرفت تیم رو به رشد است.

خوان کارلوس گاریدو بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خوزستان در قزوین با بیان اینکه بازی فردا برای ما بسیار مهم است و امیدوارم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم، گفت: همه می دانستیم که سختی داریم. از هفته های اول شروع می کنیم و جدا از قدرت رقیب باید در زمینی متفاوت از زمین خودمان بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بازیکنان جدیدی به تیم ملحق شدند که نیاز به هماهنگی با تیم دارند، افزود: پیشرفت تیم در حال پیشرفت است و مطمئن هستیم که شرایط تیم بهتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی ها را ببریم، ادامه داد: تیمی مثل پرسپولیس همیشه برد بازی را در شخصیت خود می بیند.

وی با بیان اینکه برد فردا برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: سختی مسابقه را می دانیم و می دانیم که کیفیت بازیکنان بالاست و با تیمی سرسخت بازی می کنیم که کار گروهی خوبی انجام می دهد.

گاریدو تصریح کرد: به عنوان یک تیم باید بر همه سختی ها غلبه کنیم و با تمام توانایی ها فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی گفت: به عنوان مربی همیشه ترجیح می دهم در داخل ورزشگاه و در محیطی آرام بازی کنم اما اکنون باید در شرایط فعلی بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: باید خوب حمله کنیم و خوب دفاع کنیم و توانایی حمله بیشتر به تیم مقابل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه داوران ایرانی صادق هستند و خوب قضاوت می کنند، یادآور شد: داوران ایرانی قابل احترام هستند و من به صداقت آنها اعتماد دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.