افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

دانیال اسماعیلی فر: قهرمانی سه گانه را به دست آوردیم اما در تیم ملی حتی یک بار هم به من فرصت ندادند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227093
دانیال اسماعیلی فر: قهرمانی سه گانه را به دست آوردیم اما در تیم ملی حتی یک بار هم به من فرصت ندادند – پرسپولیس نیوز

اسماعیلی فر از اینکه مربیان تیم ملی او را نمی بینند ناراحت است. دانیال می گوید با پرسپولیس سه گانه را به دست آورد اما قلعه نویی به او فرصت نداد در روزی که پرسپولیس 4 گل به فولاد خوزستان زد، دانیال اسماعیلی فر یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد. او در […]

اسماعیلی فر از اینکه مربیان تیم ملی او را نمی بینند ناراحت است. دانیال می گوید با پرسپولیس سه گانه را به دست آورد اما قلعه نویی به او فرصت نداد

در روزی که پرسپولیس 4 گل به فولاد خوزستان زد، دانیال اسماعیلی فر یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد. او در این دیدار 2 پاس گل داد و نقش مهمی در فاز هجومی پالشن داشت. اسماعیلی فر یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس در دربی خواهد بود. او که فصل گذشته طعم پیروزی مقابل استقلال را چشیده امیدوار است در این دیدار نیز تیمش پیروز از میدان خارج شود. اسماعیلی فر در مورد بازی با فولاد، تقابل با استقلال و مسائل دیگر به سوالات همشهریانش پاسخ می دهد.

از بازی فولاد شروع می کنیم که با برد پرسپولیس همراه بود.
در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر شده است. فولاد هم تیم خوبی است که در این چند بازی شرایط بهتری پیدا کرده و ما اصلاً کار راحتی نداشته ایم. متأسفانه 2 گل خوردیم اما هر دو بار به بازی برگشتیم که نشان می دهد پرسپولیس شخصیت تیمی بالایی دارد. از هواداران هم تشکر می کنم که از ما حمایت کردند و امیدوارم در بازی های بعدی آنها را خوشحال کنیم.

برگزاری دربی روز چهارشنبه قطعی شد. چه فکری در این باره دارید؟
ما کاری نداریم، اگر آنها یک بازی را انجام دهند، ما باید آن را انجام دهیم. این بازی هم مثل بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما قطعا حساسیت بیشتری دارد.
پس از پایان بازی برخی از بازیکنان از جمله شما از مشکلات مالی باشگاه گلایه کردند. معلوم نیست چه زمانی مشکلات حل می شود؟
در 4 ماه گذشته هزار تومان نگرفته ایم و نمی دانم دیگر چه بگویم. نوروز نزدیک است و هر کودکی منتظر دریافت هدیه است. فقط بازیکنان نیستند. سایر اعضای تیم مانند ماساژورها، تدارکات، پزشکان و غیره نیز باید در نظر گرفته شوند. مشکلات باشگاه زیاد است و هر بار که می خواهند به ما انرژی مالی بدهند مشکل جدیدی پیش می آید و درصدی از مبلغ ما کم می شود و در نهایت چیزی به ما نمی دهند. امیدوارم باشگاه هر چه زودتر مشکلات را حل کند.

فکر می کنی دربی را ببری؟
ما برای برد در هر بازی بازی می کنیم. جذابیت فوتبال این است که هیچ مسابقه ای قابل پیش بینی نیست و دربی جای خود را دارد. این دیدار از نظر روانی سخت ترین بازی ایران است و تیمی که تمرکز و آرامش زیادی دارد می تواند برنده شود. اگر می خواهیم برنده شویم باید با تمرکز زیادی در زمین بازی کنیم.

پس از جدایی یحیی گل محمدی تردیدهایی در مورد شرایط پرسپولیس وجود داشت اما به نظر می رسد که عثمر توانست خود را با پرسپولیس وفق دهد. داری درباره این صحبت می کنی؟
در هر صورت تصمیم باشگاه این بود که آقای اسمار به کار خود ادامه دهد و تلاش می کند تیم را در بهترین شرایط نگه دارد. همچنین نمی توان زحمات آقاییحیی را که برای پرسپولیس زحمت کشید فراموش کرد. گل محمدی خودش را فدای پرسپولیس کرد و کارنامه او گویای همه چیز است.

بعد از بازی خبرنگاران از شما در مورد شانس حضورتان در تیم ملی سوال کردند و شما هم گفتید که باید در این مورد از قلانوی بپرسند. به نظر می رسد از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت هستید؟
در بحث انتخاب هرگز از هیچ یک از مربیان شکایت نکردم که چرا مرا دعوت نکردند و چرا به من فرصت ندادند. همیشه دوست داشتم تیم کشورم آرام باشد، اما عذاب زیادی هم دارم. من با پرسپولیس سه گانه گرفتم اما امیر قلعه نویی هرگز مرا به تیم ملی دعوت نکرد. در این پست 4، 5 بازیکن دعوت و تست شدند، اما هیچ وقت در این 2 سال به من فرصت ندادند. حتی برای یک کمپ، حتی برای یک مینی کمپ. ما بهترین خط دفاعی پرسپولیس را گرفتیم و قهرمانی سه گانه را به دست آوردیم اما در تیم ملی حتی یک بار هم به من فرصت ندادند. قبل از جام ملت ها مطمئن بودم که دعوت نمی شوم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)