افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

دانلود قسمت اول سریال تهران افعی با حجم رایگان

  • کد خبر : 222553
دانلود قسمت اول سریال تهران افعی با حجم رایگان

با توجه به بازار، قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد. سریال افعی تهران قسمت اول یک درام اجتماعی درباره کارگردانی است که درگیر یک پرونده قتل می شود و بازیگران مطرحی چون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی در آن بازی می کنند. عنوان گزارش: […]

با توجه به بازار، قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد. سریال افعی تهران قسمت اول یک درام اجتماعی درباره کارگردانی است که درگیر یک پرونده قتل می شود و بازیگران مطرحی چون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی در آن بازی می کنند.

عنوان گزارش: دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد. سریال افعی تهران قسمت اول یک درام اجتماعی درباره کارگردانی است که درگیر یک پرونده قتل می شود و بازیگران مطرحی چون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی در آن بازی می کنند.

همه بازیگران سریال

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با بازی مریلا زارعی، هومان سیدی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، بهآفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیر احمد قزوینی، بازیگر نقش مکمل: ماهور نعمتی

خلاصه داستان قسمت اول تهران افعی

این سریال کمدی سیاه به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی هم اکنون در حال تصویربرداری است. داستان با داستان بازیگری به نام افعی (پیمان معادی) شروع می شود که به طور ناگهانی دست به قتل می زند. در این سریال راوی این داستان جذاب با شوخی هایی درباره اهالی صنعت سینما از جمله حضور یک روانشناس سینما به نمایش در می آید.

لینک دانلود سریال تهران افعی قسمت اول

برای دانلود قسمت اول سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال تهران افعی

درباره سریال تهران افعی بیشتر بدانید

سریال «آفه تهران» به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی یک سریال کمدی سیاه و اجتماعی است که هم اکنون در حال تصویربرداری است. این سریال داستان یک بازیگر-فیلمساز را روایت می کند که به شکلی جذاب و طنز دست به قتل می زند و از این طریق شوخی ها و تضادهای اجتماعی نیز بازنمایی می شود. با بازیگران برجسته و کارگردانی متخصص، انتظار می رود این سریال یکی از برترین های سال باشد.

دانلود قسمت اول سریال تهران افعی با حجم رایگان

معرفی سری آسفالت جنگل

سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش یک ژانر درام اجتماعی است. این سریال دو هفته بعد از پخش اولین قسمت افعی تهران روی آنتن زردفیلم می رود. نوید محمدزاده، فرشته حسینی و امیر جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه سریال

هنگامه جوان 25 ساله ای است که برای نجات برادر کوچکترش دانیال با خطر بزرگی روبرو می شود. او در تلاش برای به دست آوردن پول مورد نیاز خود، خود را در ماجراهای پیچیده و خطرناک غوطه ور می کند.

دانلود سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال بازنده

بازنده مینی سریال جدید این برنامه محلی است که چند روز پس از پخش اولین قسمت افعی تهران روی آنتن زردفیلم می رود. کارآگاهی به نام کیانی وجود دارد که با یک پرونده پیچیده و مرموز روبرو می شود. این پرونده اسرار بزرگ یک خانواده را فاش می کند و کیانی باید از تمام مهارت های خود برای حفظ روحیه انتقام جویی و عدالت خواهی در این پرونده استفاده کند.

دانلود سریال بازنده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.