افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

دانش بارزترین وسیله عزت و قدرت کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408699
دانش بارزترین وسیله عزت و قدرت کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در جلسه تجلیل و تقدیم پنج شنبه شب. رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه نشان دهنده ناتوانی این رژیم و حامیان آن در برابر محور مقاومت به ویژه حزب الله لبنان به دلیل تلاش های سی ساله شهید […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در جلسه تجلیل و تقدیم پنج شنبه شب. رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه نشان دهنده ناتوانی این رژیم و حامیان آن در برابر محور مقاومت به ویژه حزب الله لبنان به دلیل تلاش های سی ساله شهید است. سید . حسن نصراله و استقامت و شکیبایی این شهید بزرگوار را در چهره خود قرار داده است. دریافت کنید محور مقاومت را باید برای همیشه به یاد آورد.

امام جمعه اهرم افزود: امروز وظیفه همگان است که ادراک داشته باشند و بدانند دشمن چه در سر دارد و وارد بازی و جنگ روانی که دشمن صهیونیستی به دلیل ناتوانی خود به راه انداخته است نشوند.

وی گفت: گروه شهرستان ها حاضر به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برای پیشرفت و توسعه هستند.

پهلوزاده ادامه داد: در بحث علم آموزی، معرفت بدیهی است. تپه ها وسیله عزت و قدرت یک کشور است و طرف دیگر این علم ظرفیت است.

امام جمعه اهرم افزود: امروز هر چه جلوتر برویم می بینیم که به جای علم و دانش عزت و قدرت کجاست.

او به یاد می آورد بیا این بود: بله امروز می تواند من می بینم که قدرتمندترین شرکت های دانش بنیان دنیا بر اساس آن دانش حرفی برای گفتن دارند که اساس حرکت آنهاست.

پهلو زاده افزود: دانشگاه ها محل افتخار و توانمندسازی دانش و علم هستند.

اضافه کردن دوره های جدید

سعید رزاقی رئیس دانشگاه آزاد بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و مشکلی با دانشگاه های مرکز استان نداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به اینکه 850 دانشجو در رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان (واحرم) مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: طبق برنامه برنامه ریزی شده است. کوچک در استان افرایش در حال انجام است، امسال 20 درصد افزایش پذیرش در دانشگاه های آزاد اسلامی در مقاطع مرکزی و شهری وجود دارد.

وی افزود: یک درخت خرما و خانه فناور کشاورزان در استان های دشتستان، بوشهر و تنگستان به بهره برداری می رسد.

رزاقی افزود: همه مسئولان تنگستان باید برای توسعه علمی شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری و همکاری داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به اینکه 6 درصد از رشته های مصوب دانشگاه آزاد اسلامی در استان تحصیل می شود، ادامه داد: امسال 4 رشته جدید به این مرکز اضافه می شود. استان و یک رشته جدید به شعبه تنگستان اضافه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.