افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

دانش آموزان جامعه الزهرا طوماری را در حمایت از جبهه مقاومت امضا کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384693
دانش آموزان جامعه الزهرا طوماری را در حمایت از جبهه مقاومت امضا کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، «نشست مستمر و قدرتمند بصیرتی در مسیر نصرالله» بعدازظهر پنجشنبه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان با حضور دانشجویان آل الشریف برگزار شد. – جامعه زهرا سلام الله علیها. حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران مانع از دستیابی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، «نشست مستمر و قدرتمند بصیرتی در مسیر نصرالله» بعدازظهر پنجشنبه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان با حضور دانشجویان آل الشریف برگزار شد. – جامعه زهرا سلام الله علیها.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران مانع از دستیابی آمریکا به اهداف و امتیازات ایران شد و به همین دلیل دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران آغاز شد. از همان آغاز انقلاب اسلامی. .

استاد حوزه علمیه قم با ابراز تاسف از شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید آل یاست همواره بر دفاع از رهبر دینی تاکید می کرد و می گفت باید قدردان او باشیم.

گفت امروز وظیفه دانشجویان روایت است گری تنها یکی از تحولات اخیر است، افزود: از این نظر باید به جهاد توجه ویژه شود. من داشت

وی گفت: حاج قاسم نیز همواره بر دفاع از ولی قانونی و نظام جمهوری اسلامی تاکید داشت و مکتب حاج قاسم در رفتار و رفتار ایشان مشهود بود که باید از آن الگو گرفت.

دانش آموزان، معلمان، مدیران و کارکنان ایرانی و غیر ایرانی این مجموعه با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای انقلابی همراه با امضای طوماری با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند. . از رهبر مسلمانان اطاعت کنید و از جبهه مقاومت حمایت کنید.

متن درخواست حمایت از جبهه مقاومت به شرح زیر است:

اما مسئله مسلمین جهان

رهبر معظم و محترم انقلاب اسلامی ایران

آیت الله العظمی امام خامنه ای من

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت و طول عمر و افتخار برای حضرتعالی

تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاودانه جبهه مقاومت که خونشان بیش از همیشه در رگهای سربازانش و حضرت صاحب است. زمان خداوند متعال عجله فرمود الشریف جوشیده است.

ما دانشجویان، معلمان، کارمندان و تمامی اهل بیت دانشگاه الزهرا سلام الله علیها بر خود لازم می دانیم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حضرت ولی امر به معروف و نهی از منکر آماده باشیم. اعلیحضرت. فرمان کمک به جبهه مقاومت در مقابله با رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی. از رستگاری اعلام می کنیم و قول می دهیم که راه و مکتب سید مقاومت را با تمام توان ادامه دهیم و از هیچ اقدام و حمایتی در حملات جبهه مقاومت علیه بدنه فرسوده و در حال زوال رژیم صهیونیستی کوتاهی نکنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.