افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 17 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی ارائه کرد

  • کد خبر : 384008
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 17 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار بازار ایاد بهادری منفرد، پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران که به همت علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: امسال این دانشگاه به ارزش 17 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی ارائه کرده است. وی تامین و نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام حسین […]

به گزارش خبرنگار بازار ایاد بهادری منفرد، پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران که به همت علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: امسال این دانشگاه به ارزش 17 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی ارائه کرده است.

وی تامین و نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام حسین (ع) را از اقدامات انجام شده در این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام حسین (ع) وجود داشت که در صورت آسیب دیدگی. کل بیمارستان مشکل داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تهیه سی تی اسکن و سایر تجهیزات در بیمارستان امام حسین شاهرود توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه دهد، ابراز داشت: امروز این بیمارستان به پایلوت درمانی قوی در سراسر منطقه تبدیل شده است . .

بهادری با بیان اینکه مجتمع های درمانی و خدماتی شاهرود امروز پذیرای تعداد زیادی از بیماران استان های همجوار هستند تصریح کرد: شاهد ارتقای خدمات درمانی در مجموعه دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در سال گذشته که دانشگاه را تحویل گرفتیم بدهی های این مجموعه بود، افزود: اولویت ما در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تهاتر بدهی ها بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 360 میلیارد تومان از بدهی های دانشگاه پرداخت شده است، تاکید کرد: زمانی که دانشگاه را تحویل گرفتیم یعنی حدود یک سال پیش، منفی عملکرد 30 میلیارد تومانی را نیز شاهد بودیم که تاکنون همچنین جایگزین شده و نقشه های ساخت و ساز هنوز در جای خود است.

بهادری همچنین به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: بدهی به شرکت های دارویی پرداخت شده است و اگر کمبود دارو وجود دارد به دلیل کمبود ملی است و ربطی به مجموعه دانشگاه شاهرود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.