افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402960
دانشگاه باقرالعلوم(ع) در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در کنکور دکتری ۱۴۰۴ سازمان سنجش نظام آموزشی کشور، دانشجو و غیر دانشجو می پذیرد. شرایط عمومی داوطلبان شامل اعتقاد و التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه بد به تشخیص مراجع ذیصلاح، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در کنکور دکتری ۱۴۰۴ سازمان سنجش نظام آموزشی کشور، دانشجو و غیر دانشجو می پذیرد.

شرایط عمومی داوطلبان شامل اعتقاد و التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه بد به تشخیص مراجع ذیصلاح، داشتن مهارت های ذهنی می باشد. . سلامت و نداشتن هر گونه معلولیت یا بیماری جسمی، ممنوعیت قانونی از ادامه تحصیل از نظر نظام نوبتی (داوطلبان مرد) و قبولی در مصاحبه تحصیلی برای تحصیل در سایر موسسات آموزش عالی به کار گرفته نشوند.

از الزامات اختصاصی می توان به داشتن مدرک کارشناسی ارشد تایید شده در رشته های مرتبط (با توجه به رشته تحصیلی کارشناسی ارشد با رشته امتحانی داوطلب بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون 1404 سازمان سنجش) اشاره کرد.

مجموعه آزمون های انتخابی داوطلبان در مقطع دکتری باید مطابق با مدرک کارشناسی ارشد و مطابق با ستون مربوط به رشته های مرتبط، جدول رشته ها و مواد امتحانی (دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) باشد.

لازم به ذکر است در هر مرحله باید مشخص شود که رشته تحصیلی کارشناسی ارشد با مجموعه های انتخاب شده در آزمون دکتری بر اساس محتوای دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ادامه پذیرش (. در مراحل بازبینی و مصاحبه) از این دسته از داوطلبان رد شده و حتی در صورت قبولی از ادامه تحصیل ممانعت به عمل خواهد آمد.

دانشگاه با داشتن دو سطح سمینار (داوطلبان دانشجویی) می تواند تا سقف 40 درصد ظرفیت هر اردو را از داوطلبان غیر دانشجو بپذیرد.

رشته های تحصیلی شامل تاریخ اسلام، مطالعات نظری تمدن، تدوین سیاست های فرهنگی، معارف اجتماعی مسلمانان، فقه سیاسی با گرایش روابط بین الملل، فقه و مبانی حقوق و اندیشه امام خمینی، فلسفه اسلامی، فلسفه حقوق. , فلسفه دین, فلسفه فیزیک, علوم سیاسی با محوریت سیاست. آموزش عمومی شامل مطالعات انتقادی غربی و فرهنگ و ارتباطات است.

ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز 1404 از روز یکشنبه 8 مهر آغاز و در روز شنبه 14 آبان ماه به پایان می رسد.

لازم به ذکر است ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سانسه به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد

با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون، هر داوطلب می تواند برای دریافت کد آزمون ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت کند.

کنکور دکتری (PhD) نیمه متمرکز ۱۴۰۴ بعدازظهر پنجشنبه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.