افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

دانشگاه آزاد تنگستان وارد فضای فرهنگی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408875
دانشگاه آزاد تنگستان وارد فضای فرهنگی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی، پنجشنبه شب در جلسه تجلیل و تقدیم. رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) عنوان داشت: این نشست با محوریت تکریم و ارائه می باشد رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان با تلاش و برنامه اهرم آقای حکیمی زاده در 30 ماه گذشته است. کوچک از کسانی که […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی، پنجشنبه شب در جلسه تجلیل و تقدیم. رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) عنوان داشت: این نشست با محوریت تکریم و ارائه می باشد رئیس ها دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان با تلاش و برنامه اهرم آقای حکیمی زاده در 30 ماه گذشته است. کوچک از کسانی که با دستگاه های شهرستان کار خوبی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم در بحث رشته های دانشگاهی به مزیت های شهرستان توجه ویژه داشته باشیم. من شایان توضیح است: در هر دو دانشگاه مرکزی و دلاور شهرستان باید رشته های ویژه افتتاح و دانشجو پذیرفته شود که در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار تنگستان یاد. بیا شاد: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان می خواهم در مورد افزودن رشته به تنگستان واحد تنگستان برای اعطای رشته به تنگستان که مزیتی برای این شهرستان باشد زیرا زیرساخت های آن نیاز به دست فنی دارد. کار کردن برای اجرای پروژه ها

وی با اشاره به اینکه موضوع جمعیت جوان طرح ملی مسکن جوانان است که دانشجویان می توانند از این طرح استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به خدمات رفاهی دانشجویی در دانشگاه های تابعه خود توجه بیشتری داشته باشد.

لطفی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید وارد فضای فرهنگی شود و فعالیت های فرهنگی ملموس را در سطح شهرستان اجرا کند.

در پایان این جلسه از خدمات دکتر مرتضی حکیمی زاده رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان قدردانی و دکتر علی عباسی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.